تشکری هاشمی می‌گوید در سفر نخست قراردادی امضا نشده و تنها از ظرفیت‌های کشور چین در حوزه‌های حمل و نقل و هوشمندسازی بازدید شد. این عضو شورای شهر تهران می‌گوید این بی‌حرمتی‌ها و تهمت‌زنی‌ها صحت ندارد. او می‌گوید: در سفر دوم قراردادهای چینی تنظیم شده که او مدیران شهری را همراهی نکرده و قراردادها هم […]

تشکری هاشمی می‌گوید در سفر نخست قراردادی امضا نشده و تنها از ظرفیت‌های کشور چین در حوزه‌های حمل و نقل و هوشمندسازی بازدید شد.

این عضو شورای شهر تهران می‌گوید این بی‌حرمتی‌ها و تهمت‌زنی‌ها صحت ندارد. او می‌گوید: در سفر دوم قراردادهای چینی تنظیم شده که او مدیران شهری را همراهی نکرده و قراردادها هم در طبقه‌بندی محرمانه قرار گرفته و تا مدتی به همه اعضای شورای شهر داده نشده است.

به گفته تشکری بخشی از وعده‌ها محقق نشد؛ مانند خرید موتور سیکلت برقی و برخی از قراردادها مانند خرید تاکسی نیز قرار بوده نیمی از قیمت آن را دولت از محل ماده ۱۲ پرداخت کند که چنین عهدی از سوی دولت با شهرداری بسته نشد.

او می‌گوید از هزار خودروی برقی تنها ۳۰۰ نفر ثبت نام و ۱۵۰ راننده تاکسی هزینه را پرداخت کرده‌اند و ۱۰۰ تاکسی تحویل شده است.درخصوص قرار داد واگن‌ها هم مشخص شد تنها ۱۰ درصد آن توسط خود شهرداری پرداخت شده که درخواست شده دولت جدید آن را پرداخت کند. با این پنهان‌کاری‌ها نمی‌توانیم حمایت لازم را از شهرداری انجام دهیم‌.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]