رهن خانه‌های ۵۰ متری در تهران چقدر است؟
رهن خانه‌های ۵۰ متری در تهران چقدر است؟

اکوایران: بررسی های فایل های اجاره نشان می دهد برای رهن واحدی با ۵۰ مترمربع زیربنا و نوساز در پایتخت، دست‌کم باید ۲۸۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان داشت؛ البته در مناطق جنوبی تهران؛ برای مثال در محله یافت آباد، رهن کامل واحدی ۵۰ متری و نوساز تا ۵ سال ساخت، بدون آسانسور و پارکینگ ۲۸۰ میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش اکوایران، به گفته واسطه‌های ملکی در حال حاضر تمدید قرارداد بیشتر و جابه‌جایی کمتر شده است چراکه برای مستاجران به لحاظ اقتصادی به‌صرفه‌تر است.

 بررسی‌های صورت گرفته از فایل‌های مشاوران ملکی نشان می‌دهد که رهن خانه با مساحت ۵۰ مترمربع و نوساز در تهران، بسته به موقعیت جغرافیایی و دارا بودن امکانات متغیر است.

بنا به مشاهدات ما، برای رهن واحدی با ۵۰ مترمربع زیربنا و نوساز در پایتخت، دست‌کم باید ۲۸۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان داشت؛ البته در مناطق جنوبی تهران؛ برای مثال در محله یافت آباد، رهن کامل واحدی ۵۰ متری و نوساز تا ۵ سال ساخت، بدون آسانسور و پارکینگ ۲۸۰ میلیون تومان تعیین شده است.

همچنین برای رهن کامل واحدی با چنین مشخصات در شرق تهران و با امکانات، به بودجه‌ای معادل ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان نیاز است. در جنوب تهران و در شهرک ابوذر واقع در منطقه ۱۹، برای واحدی ۵۰ متری و کلیدنخورده و بدون آسانسور، ۴۰۰ میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته شده است؛ البته واحدی نوساز با این متراژ و امکاناتی همچون آسانسور و پارکینگ در محله جی، با ۴۹۰ میلیون تومان رهن کامل اجاره داده می‌شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]