مریم اردبیلی مدیر اداره کل بانوان شهردار تهران درخصوص دلیل مخالفت شورای شهر با این لایحه به اکوایران گفت : برداشت من از صحن شورا مخالفت اعضا با این موضوع نبود بلکه با توجه به اینکه اعضا حساسیت ویژه‌ای نسبت به حوزه زنان دارند و اهمیت خاصی برای آن قائل هستند، می‌خواهند موضوع را یک […]

مریم اردبیلی مدیر اداره کل بانوان شهردار تهران درخصوص دلیل مخالفت شورای شهر با این لایحه به اکوایران گفت :

برداشت من از صحن شورا مخالفت اعضا با این موضوع نبود بلکه با توجه به اینکه اعضا حساسیت ویژه‌ای نسبت به حوزه زنان دارند و اهمیت خاصی برای آن قائل هستند، می‌خواهند موضوع را یک بار دیگر به صورت جزئی‌تر بررسی کنند لذا مخالفتی با این موضوع ندیدم.

ما در حوزه زنان در طول زمان کار خود را انجام می‌دهیم و موضوعاتی که بررسی می‌کنیم به ادوار مدیریتی ارتباطی ندارد. خوشبختانه حوزه زنان و خانواده روند رو به رشدی دارد که همچنان این مسیر را طی می‌کند. سیاست‌های کلی ما نیز بر اساس برنامه‌های ششم و هفتم توسعه است که بر لزوم توسعه ساختار حوزه زنان تاکید می‌کند. لذا در تلاش هستیم ظرفیت‌هایی برای بهره‌گیری بیشتر از سیستم‌های مربوط به بانوان را فراهم کنیم.

او در پاسخ به پرسش دیگر اکوایران درخصوص مجموعه ولی‌عصر(عج) که به عنوان شهردخت در اختیار حوزه بانوان قرار گرفته است هم گفت: این مجموعه سال‌ها بلااستفاده بود و همواره درباره مالکیت ان اختلافاتی میان شهرداری تهران و ارگان‌های دیگر وجود داشت که پس از طی کردن مراحل قانونی شهردار تهران تصمیم گرفت این ساختار ویژه را در اختیار بانوان قرار دهد. این مجموعه فرسوده شده، چند ماه در این مجموعه درگیر عملیات عمرانی بودیم که این کار به اتمام رسیده و در سال جاری این مجموعه افتتاح خواهد شد. مجموعه شهردختی که جایگاه ویژه‌ای دارد و از آن به عنوان مرکز نوآوری‌های اجتماعی بانوان بهره گرفته خواهد شد تا شبکه‌سازی خوبی از مشارکت‌های اجتماعی بانوان در آنجا شکل بگیرد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]