وضعیت این ۵ نقطه تهران نارنجی شد؛۴ نقطه همچنان در وضعیت قرمز
وضعیت این ۵ نقطه تهران نارنجی شد؛۴ نقطه همچنان در وضعیت قرمز

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص آلودگی هوا در حال حاضر روی عدد ۱۰۱ قرار دارد و کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است.

  بر اساس جداول شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته شاخص آلودگی هوای ۱۲۲ و کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و امروز- چهارشنبه ۱۷ مردادماه- با وجود کاهش غلظت آلایندگی pm ۲.۵ و ثبت شاخص ۱۰۱ همچنان کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شده است.

هوا در ایستگاه سرخه حصار با شاخص ۴۶ پاک اعلام شده و ایستگاه‌های اقدسیه با شاخص ۶۸، پونک با شاخص ۶۱، پیروزی با شاخص ۸۹، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۰۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۹۴، گلبرگ با شاخص ۵۵، مسعودیه با شاخص ۷۲، پاسداران با شاخص ۸۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۸۲ و دانشگاه علم و صنعت با شاخص ۶۷، ژئو فیزیک با شاخص ۹۶ و میدان امام خمینی با شاخص ۵۶ کیفیت هوای قابل قبول را به ثبت رسانده‌اند. 

همچنین ایستگاه‌های شریف با شاخص ۱۰۶، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۰۴، پارک رازی با شاخص ۱۰۵، دانشگاه تهران با شاخص ۱۱۰ و فرمانداری شهرری با شاخص ۱۳۲ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهند.

وضعیت هوا در ایستگاه‌های شهرری با ثبت عدد ۱۵۶، میدان فتح با عدد ۱۵۳، پارک سلامت با عدد ۱۵۳ و شهرداری منطقه ۱۵ با عدد ۱۸۱ ناسالم است.

تهرانی‌ها از ابتدای سال تاکنون ۵ روز هوای پاک، ۹۷ روز هوای قابل قبول، ۳۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز هوای ناسالم را تنفس کرده‌اند؛ این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل پنج روز هوای پاک، ۱۰۱ روز هوای قابل قبول، ۲۹ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز هوای ناسالم به ثبت رسیده است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]