مهدی اقراریان با اشاره به سقوط جرثقیل در شب گذشته، گفت: یکی از تجهیزات آتش نشانی به منظور جابجایی ژنراتور در کنار ساختمان معاونت فنی و عمرانی به کار گرفته می شود که سقوط می کند. دو موضوع پیش می آید که آیا استفاده از تجهیزات آتش نشانی برای اقدامات عمرانی صحیح است یا خیر؟ […]

مهدی اقراریان با اشاره به سقوط جرثقیل در شب گذشته، گفت: یکی از تجهیزات آتش نشانی به منظور جابجایی ژنراتور در کنار ساختمان معاونت فنی و عمرانی به کار گرفته می شود که سقوط می کند. دو موضوع پیش می آید که آیا استفاده از تجهیزات آتش نشانی برای اقدامات عمرانی صحیح است یا خیر؟ و در مورد دوم امکانات و نیروهای انسانی که باید برای عملیات استفاده شود، در چنین مواردی استفاده می شوند و آسیب می بینند.

سوده نجفی  عضو هیات رییسه شورای شهر تهران هم در این جلسه گفت:شرکت ارتباطات مشترک شهر متأسفانه هنوز اساسنامه به روز رسانی شده با رعایت آیین نامع معاملات را به شورا ارسال نکرده و آمار دکل های آن نیز موجود نیست.

وی افزود: باید نقشه جامع نیاز شهر تهران به دکل ها، آنتن ها و ایستگاه های رادیویی تهیه می شد و طرح جامع مکان یابی دکل ها باید به شورا ارائه می شد که تا این لحظه منعکس نشده است. یکی از سوالات ما این است که چه تعداد دکل مخابراتی در سطح شهر وجود دارد؟ آمار این دکل ها با جانمایی باید به شورا ارائه شود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]