تغییر و جا‌به‌جایی سالانه مدیران شهرداری در این دوره از مدیریت شهری رسم شده است. سال گذشته یکی از اعضای شورای شهر تهران به تغییرات پرشتاب مدیران شهرداری واکنش نشان داده در توییتی نوشت که ۶۲درصد مدیران رده اول شهرداری تهران در دو سال گذشته تغییر کرده‌اند و متوسط ثبات مدیریتی آنان ۸ ماه بوده […]

تغییر و جا‌به‌جایی سالانه مدیران شهرداری در این دوره از مدیریت شهری رسم شده است. سال گذشته یکی از اعضای شورای شهر تهران به تغییرات پرشتاب مدیران شهرداری واکنش نشان داده در توییتی نوشت که ۶۲درصد مدیران رده اول شهرداری تهران در دو سال گذشته تغییر کرده‌اند و متوسط ثبات مدیریتی آنان ۸ ماه بوده است. سازمان‌ها و شرکت‌های مهم و تخصصی سه مدیرعامل و برخی از مناطق، سه شهردار را تجربه کرده‌اند دوباره موج تغییرات آغاز شده توقع اجرای برنامه‌ها در چنین سازمانی عبث است.

در سال پایانی مدیریت شهری ششم هم شهردار تهران به اکو می‌گوید که احکام جدیدی در راه است. این هفته مسعود درستی  از مدیریت شرکت راه‌‌آهن شهری تهران و حومه برکنار و نعمت‌الله فرزان‌پور جایگرین وی شد.

همچنین سعید جهانی که پیش از این به عنوان سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران فعالیت می‌کرد برکنار شد و با حکم شهردار تهران، جواد مالکی به سمت مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران منصوب شد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]