اما حالا لطف الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفته است: ما ۱۷۰ همت به ادعای بانک‌ها بدهی داشتیم که به ۱۰۸ همت رسید که با مذاکراتی که در حال انجام است این رقم کاهش خواهد یافت. بانک تجارت مبلغ ۶۶همت ادعا داشتند که با ۱۴.۲ همت تسویه شد. ۴۱ همت بدهی […]

اما حالا لطف الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفته است: ما ۱۷۰ همت به ادعای بانک‌ها بدهی داشتیم که به ۱۰۸ همت رسید که با مذاکراتی که در حال انجام است این رقم کاهش خواهد یافت. بانک تجارت مبلغ ۶۶همت ادعا داشتند که با ۱۴.۲ همت تسویه شد. ۴۱ همت بدهی دیگر است که در تلاشیم به یک سوم برسانیم و این دوره مدیریت شهری حدود ۱۰۰همت بار از دوش شهرداری تهران برداشته شد. در موضوع درآمد‌ها در دوره چهارم، ۸۹ درصد بوده، دوره پنج ۴۷ درصد و در دوره ششم تا الان ۲۶۲ درصد رشد مالی تا الان داشتیم که یک اتفاق بی‌نظیر است که نتیجه تلاش کارمندان شهرداری در بخش‌های مختلف است.

ناصر امانی در گفت‌وگو با اکو ایران می‌گوید : شهردار تهران یا معاون مالی او باید رقم بدهی‌های شهرداری را شفاف کنند . درخواستی که از روزهای ابتدایی مدیریت شهری ششم مطرح شد . باید مشخص شود این بدهی‌ها مربوط به چه دوره‌ای است و چه میزان اصل بدهی است و چقدر سود و جرایم بانکی به میزان بدهی‌ها اضافه شده است .

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]