دوشنبه, ۱۹ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 154398
  • 08 سپتامبر 2024 - 22:48
  • 6 بازدید
  • ۰ دیدگاه

تهرانی‌ها در منگنه مسکن: بیست برابر شدن هزینه‌ها تنها در یک دهه!

طبق آخرین گزارش بانک مرکزی، رشد قیمت و تعداد معاملات خانه‌های چند منطقه از تهران اختلاف چشمگیری با دیگر مناطق داشته است. اختلافی که به نظر ریشه در تغییر بافت این مناطق دارد. با این حال یک سال است که تورم مسکن روندی نزولی در پیش گرفته؛ اتفاقی که به تازگی به بازار اجاره پایتخت […]

طبق آخرین گزارش بانک مرکزی، رشد قیمت و تعداد معاملات خانه‌های چند منطقه از تهران اختلاف چشمگیری با دیگر مناطق داشته است. اختلافی که به نظر ریشه در تغییر بافت این مناطق دارد.

با این حال یک سال است که تورم مسکن روندی نزولی در پیش گرفته؛ اتفاقی که به تازگی به بازار اجاره پایتخت نیز سرایت کرده است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
08 سپتامبر 2024

وضعیت بحرانی زباله در دو منطقه پایتخت

وی افزود: از سوی دیگر از شورا درخواست کردیم تا وزارت کشور بازه زمانی‌ را اعلام کند تا ما بتوانیم جایگزینی این پاکبان‌ها را انجام دهیم. چراکه با رد‌مرز این پاکبانان اتباع، گاهی یک ناحیه یا منطقه ما تخلیه می‌شود و زباله‌ها روی زمین می‌ماند که ما مجبور می‌شویم از نیروهای سایر نواحی و مناطق […]

پیشنهاد رایگان شدن یک ماه مترو و اتوبوس برای محصلان 08 سپتامبر 2024

پیشنهاد رایگان شدن یک ماه مترو و اتوبوس برای محصلان

معاون شهردار تهران گفت :‌در صورت تصویب شورای شهر تهران مبنی بر رایگان شدن مترو و اتوبوس، دانش‌آموزان و دانشجویان به مدت یک ماه می‌توانند از این خدمات به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

وضعیت قرمز نظافت در این منطقه تهران 08 سپتامبر 2024

وضعیت قرمز نظافت در این منطقه تهران

اکوایران :‌مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت :‌در ۱۵ روز نخست شهریور ماه سال جاری، منطقه ۱۴ از نگاه ما و شهروندان دچار اشکال است و دو منطقه ۴ و ۲۱ ضعف داشتند؛ البته وضعیت منطقه ۴ رو به بهبود است و برای منطقه ۱۴ نیز پیمانکار نتوانست آنچه که می‌خواستیم را اجرا کند؛ لذا براساس جمع‌بندی صورت گرفته قراردادش لغو شد و منطقه ۱۴ نسبت به سال قبل وضعیت بدتری داشته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.