چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 156648
  • 18 سپتامبر 2024 - 18:48
  • 6 بازدید
  • ۰ دیدگاه

وعده ساخت ورزشگاه ۱۲۰ هزار نفری؛میراث ورزشی دولت سیزدهم

 ۱۶ آبان ماه سال ۱۴۰۲ تفاهم‌نامه همکاری مشاوره طراحی و ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و یک شرکت چینی امضاء شد و این شرکت چینی نیز از مکان ساخت ورزشگاه نیز بازدید کرد. چهارم دی ماه سال گذشته هم جلسه امضای تفاهم نامه ساخت ورزشگاه جدید در تهران در […]

 ۱۶ آبان ماه سال ۱۴۰۲ تفاهم‌نامه همکاری مشاوره طراحی و ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و یک شرکت چینی امضاء شد و این شرکت چینی نیز از مکان ساخت ورزشگاه نیز بازدید کرد. چهارم دی ماه سال گذشته هم جلسه امضای تفاهم نامه ساخت ورزشگاه جدید در تهران در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

  این پروژه قرار بود در مساحتی معادل ۳۷۰ هکتار و در دو فاز اجرایی شود و قابلیت برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی بین‌المللی و استاندارد را داشته باشد  .

به تازگی علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران  گفته است :‌ این پروژه عملا پیشرفتی نداشته و موضوع جلو نرفته است.  

 محمدامین توکلی‌زاده؛ معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران درخصوص این پروژه به اکوایران می‌گوید: ‌مسئولیت ساخت این ورزشگاه با وزارت ورزش و جوانان بود . زمینی در مجموعه شهر آفتاب برای انجام این پروژه نهایی شد که می‌گفتند مشکل فرونشست دارد که شرکت پیمانکار در طراحی‌های خود برای حل این مشکل پیش‌بینی‌هایی هم کرد. بودجه‌ای هم در سازمان برنامه و بودجه برای اجرای آن بلوکه شد و دولت چهاردهم باید آن را به نتیجه برساند .

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
این دو بزرگراه در تهران ایمن سازی می شوند 18 سپتامبر 2024

این دو بزرگراه در تهران ایمن سازی می شوند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با بیان اینکه هدف از اجرای طرح ایمن سازی معابر، نظم دهی بیشتر به حرکت وسایل نقلیه، افزایش آگاهی رانندگان و رفع نقاط حادثه‌خیز است .

این مسیر ویژه بر روی مدیران بسته شد 18 سپتامبر 2024

این مسیر ویژه بر روی مدیران بسته شد

دبیر شورای ترافیک پایتخت از ممنوعیت ورود و تردد خودروهای اداری تمام مدیران اجرایی استان تهران به خطوط ویژه (اتوبوسرانی و بی آر تی) خبر داد.

18 سپتامبر 2024

مسئولیت حفاظت از آثار ارزشمند هنری شهرداری با کیست؟

نادعلی یادآوری کرد: در زمان حساسی هستیم که گاهی اتفاقات در رسانه‌ها به گونه‌ای مطرح می‌شود که شاید با واقعیت متفاوت باشد اما زمانی که پاسخ داده می‌شود دیگر مخاطب آن را باور نمی‌کند.   ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید. [کل: ۰ میانگین: ۰]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.