شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 159131
  • 02 اکتبر 2024 - 10:49
  • 14 بازدید
  • ۰ دیدگاه

در صحن شورای شهر چه گذشت؟

مهدی اقراریان در جلسه شورای شهر  ضمن تقدیر از دادستانی برای ورود به تابلوهای موزه امام علی(ع)، یادآور شد: در این خصوص مستنداتی در اختیار ما قرار گرفته و از مسیر قانونی خود به دادستانی ارسال خواهد شد و آنچه که دستگاه قضا اعلام کند فصل الخطاب خواهد بود و امیدواریم اگر قصوری وجود داشت […]

مهدی اقراریان در جلسه شورای شهر  ضمن تقدیر از دادستانی برای ورود به تابلوهای موزه امام علی(ع)، یادآور شد: در این خصوص مستنداتی در اختیار ما قرار گرفته و از مسیر قانونی خود به دادستانی ارسال خواهد شد و آنچه که دستگاه قضا اعلام کند فصل الخطاب خواهد بود و امیدواریم اگر قصوری وجود داشت بدون ملاحظات سیاسی با افراد برخورد شود.

اقراریان با اشاره به حادثه معدن طبس و جان باختن  تعدادی از هموطنان، تصریح کرد: این موضوع باید پیگیری شود و نمایندگان مجلس گزارشات لازم در این خصوص را ارائه دهند.

وی ضمن تذکر به شهردار تهران، اعلام کرد: نگهداری آثار و منزل آیت الله طالقانی موضوع تذکر بنده است و تقاضا دارم که گزارش‌های لازم را در این خصوص اعلام کند. تذکر دیگر من مربوط به عدم پاسخ شهردار به تذکرات بنده است.

اقراریان تأکید کرد: بخشی از پاسخ‌های مطرح شده به تذکرات بنده کامل و قانع‌کننده نیست و یا مفاد پاسخ رعایت نشده و مستندات ارسال نشده است که از جمله می‌توان به تذکر ۲۰ شهریور امسال اشاره کرد که مستندات به پیوست ارسال نشده و راستی‌آزمایی بدون این مستندات امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه این تذکر در خصوص ودیعه مسکن بوده است، یادآور شد: پاسخ داده شده اما مستندات ارسال نشده و درخواست داریم مستندات را ارسال کنند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
05 اکتبر 2024

یک روز برای دفاع از نام تهران

احمد مسجد جامعی؛ عضو و رئیس پیشین شورای شهر تهران و وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد در دولت سید محمد خاتمی در خصوص این که چرا ۱۴ مهرماه روز تهران شد توضیح داده است . او در این گفت‌وگو از تلاش برای ایجاد موزه تهران ، ایجاد خانه تهران، باز شدن میدان مشق به روی […]

عضو شورای شهر تهران :‌مهم ثبت تهران در تقویم است چه روزی فرقی ندارد 05 اکتبر 2024

عضو شورای شهر تهران :‌مهم ثبت تهران در تقویم است چه روزی فرقی ندارد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: از هر روزی که شورای فرهنگ عمومی استان به نام روز تهران نامگذاری کند، استقبال می‌کنیم.

سرانجام جنگ افزارسازی ساصد؛از خانه سازی برای کارمندان شهرداری تا ایجاد فضای سبز 05 اکتبر 2024

سرانجام جنگ افزارسازی ساصد؛از خانه سازی برای کارمندان شهرداری تا ایجاد فضای سبز

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر، در بازدید از مجموعه جنگ افزارسازی ساصد واقع در منطقه ۱۳ گفت: تملک این مجموعه برای تأمین سرانه های عمومی منطقه ۱۳ انجام شده و خواسته های شهروندان این است که این مجموعه بعد از تکمیل و راه اندازی سرانه ها در اسرع وقت در اختیار شهروندان‌ قرار گیرد .

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.