یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 159824
  • 06 اکتبر 2024 - 14:48
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

در صحن شورا چه گذشت؟؛ورود تراموا به تهران پس از تایید شورا

در این جلسه سوده  نجفی با اشاره به ورود تراموا و اتوبوس‌ها از چین، گفت: این موضوع هنوز در شورا بررسی نشده و باید شهرداری ابتدا این لایحه را در شورا طرح کند و سپس از تراموا استفاده کند. این رویه درستی نیست و باید علمی مطالعه شود و پس از تصویب لایحه تراموا مورد […]

در این جلسه سوده  نجفی با اشاره به ورود تراموا و اتوبوس‌ها از چین، گفت: این موضوع هنوز در شورا بررسی نشده و باید شهرداری ابتدا این لایحه را در شورا طرح کند و سپس از تراموا استفاده کند. این رویه درستی نیست و باید علمی مطالعه شود و پس از تصویب لایحه تراموا مورد استفاده قرار بگیرد.

در این جلسه حبیب کاشانی به  انتصابات در شهرداری اشاره کرد و گفت:من سعی می‌کنم کلمات تلخ به کار نبرم اما شاهد انتصابات در شهرداری هستیم و نحوه انتصاب و تغییر زود به زود درست نیست. آقای مالکی که از بدنه سازمان فاوا بوده به این سازمان آوردند اما عمر فعالیت ایشان یک هفته بوده و کسی که متخصص بوده و خودمان آوردیم هم قبول نداشتیم. ما از این اتفاقات متعجب می‌شویم. بیش از ۷۰ تغییر در شهرداری‌ها انجام شده و یک شهردار پس از چند ماه تغییر می‌کند.

کاشانی با بیان اینکه این بی ثباتی در شهرداری را نشان می‌دهد، گفت: ما نتوانستیم یک نیروی ۵-۱۵ را ۶-۱۶ کنیم که از بیرون از شهرداری انتصاب انجام می‌دهیم؟ این تغییرات راندمان را کاهش می‌دهد. این حق شهردار است و به من ربطی ندارد که چه کسی را منصوب می‌کند اما این تغییرات متعدد بی ثباتی ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت رفت و روب در شهر، یادآور شد: شهرداری تهران با ۷۵۰ کیلومتر مساحت محل آزمون و خطا نیست و این آزمون‌ها در ۱۰۰ سال گذشته تجربه شده و باید از آن استفاده کنیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
06 اکتبر 2024

زاکانی منزل شهید رئیسی را می‌خرد؟

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای روز تهران خاطرنشان کرد: در سالهای قبل این روز یادآوری می‌شد و باید برنامه‌ریزی‌هایی برای آن صورت بگیرد اما این روز در شورای فرهنگ عمومی استان به تصویب نرسیده و از طرفی ۱۲ بهمن پیشنهاد شده که روز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی به عنوان روز تهران انتخاب شود. هنوز […]

افزایش سایه تورم مسکن بر روی فقیرترین گروه جامعه 06 اکتبر 2024

افزایش سایه تورم مسکن بر روی فقیرترین گروه جامعه

اکوایران: دهک اول که فقیرترین اقشار جامعه محسوب می‌شوند در ماه گذشته بالاترین تورم ماهانه را تجربه کرده‌ است. دلیل این امر به سهم بالای تورم مسکن در سبد دهک اول مربوط می‌شود.

لیست ویلاهای ارزان قیمت شمال کشور+جدول 06 اکتبر 2024

لیست ویلاهای ارزان قیمت شمال کشور+جدول

اکوایران: بررسی‌ پلتفرم‌های خرید و فروش مسکن در شمال کشور نشان می‌دهد که با رقمی بین ۱ تا ۲ میلیارد تومان می‌توان یک واحد ویلا یا خانه روستایی با امکاناتی همچون پارکینگ و دارای ۲ الی ۳ خواب خریداری کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.