یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 161026
  • 12 اکتبر 2024 - 18:49
  • 20 بازدید
  • ۰ دیدگاه

راهکار اتوبوسی زاکانی برای مقابله با آلودگی هوا

به گزارش اکوایران، علیرضا زاکانی، شهردار تهران به اکوایران در خصوص مازوت‌سوزی در تهران گفت: تهران از سال‌ها قبل قابلیت ویژه‌ای داشته که مازوت‌سوزی در آن ممنوع شده است. او مازوت‌سوزی در تهران در سال‌های گذشته را نیز تکذیب کرد و گفت: بنابراین، مسئله مازوت‌سوزی در تهران به‌طور کلی منتفی است. زاکانی با بیان اینکه […]

به گزارش اکوایران، علیرضا زاکانی، شهردار تهران به اکوایران در خصوص مازوت‌سوزی در تهران گفت: تهران از سال‌ها قبل قابلیت ویژه‌ای داشته که مازوت‌سوزی در آن ممنوع شده است. او مازوت‌سوزی در تهران در سال‌های گذشته را نیز تکذیب کرد و گفت: بنابراین، مسئله مازوت‌سوزی در تهران به‌طور کلی منتفی است.

زاکانی با بیان اینکه برای نجات هوای تهران، دو اقدام اصلی باید صورت پذیرد، گفت: نخست، افزایش حمل‌ونقل عمومی و کاهش استفاده از وسایل شخصی؛ دوم، برقی‌سازی زیرساخت‌ها. در هر دو زمینه اقداماتی انجام شده است.

شهردار تهران بار دیگر توپ را به زمین مخالفان خود انداخت و تاکید کرد: نقش رسانه‌ها در ایجاد مطالبه‌گری نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد و مانع از لجبازی و سنگ‌اندازی کسانی شود که به جان مردم اهمیت نمی‌دهند.

زاکانی در نهایت وعده داد: در حال حاضر، اتوبوس‌ها و وسایل حمل‌ونقل عمومی از منابع داخلی و خارجی تهیه می‌شوند. اگر در مسیر توسعه حمل‌ونقل عمومی مانعی ایجاد نشود، قرار است تا پیش از عید ۳ هزار دستگاه اتوبوس جدید به سیستم حمل‌ونقل تهران افزوده شود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
صبرخریداران مسکن تمام شد؛ این خانه ها پرمشتری شد 20 اکتبر 2024

صبرخریداران مسکن تمام شد؛ این خانه ها پرمشتری شد

اکوایران: نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران معتقد است : در کلیه مناطق پایتخت، تمایل افراد به سمت خرید ریزمتراژها و متراژهای متوسط رو به پایین رفته است و این واحدها ‌هم‌اکنون دارای مشتری هستند؛ علت آن نیز رکود طولانی مدت بازار مسکن بوده است.

20 اکتبر 2024

سهم تهران در ارزش افزوده کشور

او معتقد است که براساس یک پژوهش، سنگینی اقتصاد بر دوش تهران زیاد است و حدود ۲۶ درصد ارزش افزوده کشور در تهران تولید می‌شود.   ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید. [کل: ۰ میانگین: ۰]

مجوزهای بلندمرتبه سازی شهرداری کار دست هواشناسی داد 19 اکتبر 2024

مجوزهای بلندمرتبه سازی شهرداری کار دست هواشناسی داد

اکوایران : مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: ایستگاه هواشناسی ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان تنها ایستگاه هواشناسی در منطقه مرکزی شهر با سابقه ۶۰ سال فعالیت، در خطر پیامدهای بلندمرتبه سازی است که منجر به بروز خطا در ثبت پارامترهای جَوی و پیش‌بینی‌ها در پایتخت می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.