اجرای طرح «هر فروشگاه یک نمایشگاه» در زنجان کلید خورد
اجرای طرح «هر فروشگاه یک نمایشگاه» در زنجان کلید خورد

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: طرح «هر فروشگاه یک نمایشگاه» با مشارکت فروشندگان کیف، کفش، لوازم التحریر و اتاق اصناف از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاف اصناف ایران، سجاد مقدمی با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس، ۳۰ فروشگاه در زنجان مجری طرح «هر فروشگاه یک نمایشگاه» خواهند بود، افزود: این طرح برای نخستین بار و همزمان با آغاز نمایشگاه پاییزه در مناطق مختلف شهر اجرا می‌شود و در قالب آن فروشگاه‌های مجری در نقاط مختلف شهر نسبت به عرضه کالا اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه توسط اصناف استان می تواند در کنترل بازار نقش مطلوبی ایفا کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از شهرستانها فاقد فضای مطلوب جهت برگزاری نمایشگاه هستند می توانند از تخفیفات «هر فروشگاه یک نمایشگاه» استفاده کنند.

وی افزود: در این طرح مکان‌های هدف از قبیل برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عمده‌فروشان بر اساس معیارهای خاص تعیین و نسبت به اطلاع رسانی عمومی اقدام می شود.

مقدمی گفت: اتاق اصناف با عملکرد میدانی و حضور در صحنه، سعی در فراهم کرین بستری مناسب برای شهروندان و همچنین اصناف داشته و در صورت مشاهده تخلفات اقتصادی با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]