پای مطالبات فعالان صنف طلا و جواهر ایستاده‌ایم
پای مطالبات فعالان صنف طلا و جواهر ایستاده‌ایم

رئیس اتاق اصناف ایران در دیدار با روسای اتحادیه‌های طلا و جواهر مراکز استان‌ها با اشاره به چالش‌های موجود در این صنف، بر لزوم پیگیری و رسیدگی به دغدغه‌ها و مطالبات فعالان صنف طلا و جواهر تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف ایران، مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران یکشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳ طی نشستی با روسای اتحادیه‌های طلا و جواهر مراکز استان‌ها دیدار و پیرامون برخی از مهمترین مسائل روز فعالان این صنف گفتگو کرد.

مجتبی صفایی در این نشست پس از استماع سخنان حاضران، با اشاره به تحولات اخیر در منطقه اظهار داشت: مجموعه اتاق اصناف ایران به داشتن چنین روسای اتحادیه‌هایی که در بزنگاه‌های تاریخی پیوندگاه اصناف و حاکمیت بوده‌اند افتخار می‌کند و معتقدیم همانگونه که اصناف همواره پشت انقلاب و نظام ایستاده‌اند، می‌بایست به مطالبات این فعالان صنفی توجهی ویژه معطوف شود.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: خوشبختانه فعالان صنف طلا و جواهر نیز نشان داده‌اند که مشکلات موجود نمی‌تواند خللی در مسئولیت این عزیزان در قبال صنف و کشور خود ایجاد کند. از سوی دیگر ما نیز انتقال و پیگیری مطالبات این صنف را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم و پای آن ایستاده‌ایم.

گفتنی است جمع‌بندی و تدوین نظرات کارشناسی حاضران و تهیه بسته پیشنهادی ضوابط صدور مجوز کسب به منظور ارائه در هیأت مقررات زدایی، از جمله مواردی بود که در این نشست از سوی رئیس اتاق اصناف ایران به کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق، محول شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]