با USDT کار خود را در بازار شروع کن!
با USDT کار خود را در بازار شروع کن!
اگر از علاقه‌مندان به بازار کریپتو هستید قطعا نام USDT یا رمزارز تتر برایتان آشنا است. این روزها محبوبیت این ارز دیجیتال به اندازه‌ای بالا رفته که اکثر تریدرها به دلیل ثابت بودن قیمت آن، سعی می‌کنند معاملات خود را با تتر انجام دهند تا امنیت سرمایه‌گذاری‌شان افزایش یابد.

کوینکس به‌عنوان یکی از بزرگ‌‌ترین و معتبرترین صرافی‌های خارجی دنیا اخیرا یک کمپین برای افراد تازه کار برگزار کرده که در آن خدمات بی‌نظیری ارائه می‌دهد. فرصت ثبت‌نام در این کمپین که یک تاریخ مشخص آغاز و تقریبا پس از یک به پایان می‌رسد. شما می‌توانید پس از ثبت‌نام در کمپین تازه‌کارهای کوینکس کار خود را با USDT آغاز کنید و از پاداش‌هایی که برایتان در‌نظر گرفته‌ شده بهره‌مند شوید.

با USDT کار خود را در بازار شروع کن!

ارز دیجیتال تتر

تتر که با علامت اختصاری USDT در بازار رمزارز‌ها فعالیت خود را آغاز کرده، یکی از معتبرترین اسیبل‌کوین‌های کریپتو محسوب می‌شود که از محبوبیت بالایی برخوردار است. دلیل محبوبیت این رمزارز پایداری ارزش آن معرفی شده که با دلار آمریکا برابری می‌کند.

در واقع تتر یک رمزارز با پشتوانه دلار است که سرمایه‌گذاری روی آن کم‌‌ترین ریسک را داشته و بهترین انتخاب برای افراد تازه‌وارد به بازار ارز دیجیتال به‌شمار می‌آید. این رمزارز از نظر ارزش بازار در رتبه سوم پس از بیت‌کوین و اتریوم قرار گرفته و جزو خوش‌نام‌ترین ارزهای رمزنگاری شده جهان معرفی شده است.

به دلیل همین ثبات قیمت، کمپین تازه کاران صرافی کوینکس شرایط فعالیت با تتر را برای کاربران تازه ‌وارد خود فراهم کرده تا ضمن حفظ امنیت دارایی آن‌ها، دریافت پاداش و سود تتری نیز به این افراد تعلق بگیرد.

کمپین تازه واردان کوینکس

سفر به دنیای رمزارزها را با کمپین تازه کاران صرافی کوینکس آغاز کنید. برای شرکت در این فراخوان، ابتدا به سایت صرافی کوینکس جایگاه تازه واردان مراجعه کرده و از قسمت ثبت‌نام برای ایجاد حساب کاربری اقدام نمایید. پس از آن شما به‌عنوان یک تازه ‌کار، فعالیت خود را آغاز خواهید کرد و از امتیازات و پاداش‌هایی که تیم این صرافی برایتان در نظر گرفته بهره‌مند خواهید شد.

شما با انجام معاملات مختلف به پاداش‌های متنوع که با ارز دیجیتال تتر پرداخت می‌شوند دست پیدا می‌کنید که قطعا لذت سرمایه‌گذاری و ترید را برایتان چندین برابر خواهد کرد.

هدف کوینکس در برگزاری کمپین تازه ‌کارها

کوینکس با برگزاری این کمپین تلاش دارد تا برای کسانیکه علاقمند به فعالیت در بازار رمزارزها هستند شرایط را فراهم کرده و ضمن ارائه آموزش‌های مناسب به این افراد، سعی می‌کند در رسیدن آن‌ها به کسب سود بالا زمینه لازم را فراهم کند.

همان‌‌طور که ذکر شد، شروع کار در این فراخوان توسط رمزارز تتر خواهد بود که یک استیبل کوین پایدار و مطرح بوده و بهترین پیشنهاد برای کسانی است که تازه به بازار پرنوسان کریپتو وارد شده‌اند و نگران از دست دادن سرمایه خود هستند.

جهت اطلاع از قوانین کمپین تازه کارها و نحوه ثبت‌نام، می‌توانید به لینک زیر مراجعه کرده و در این کمپین شرکت کنید.

https://www.coinex.network/s/4KQ9

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]