کدام بروکرها بونوس دارند؟ (لیست ۵ بروکر با بیشترین بونوس‌ها)
کدام بروکرها بونوس دارند؟ (لیست ۵ بروکر با بیشترین بونوس‌ها)
بونوس ها جوایز و مشوق‌های شیرینی هستند که بروکرها برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند.

قطعاً این جوایز ترید در بازار فارکس را بیش از پیش جذاب می‌کنند؛ به همین دلیل، اغلب معامله‌گران در جستجوی شکار بهترین بونوس‌ ها هستند. در این مطلب، لیست بهترین بونوس ها را ارائه می‌دهیم. کافیست ثبت نام کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

بونوس در فارکس چیست؟

بونوس‌ در فارکس (Bonus) که با نام دیگر پروموشن (Promotion) نیز شناخته می‌شوند، جوایز و مشوق‌هایی هستند که کاربران و معامله‌گران از بروکر دریافت می‌کنند. بروکرهای فارکس معمولاً با هدف جذب مشتریان بیشتر یا ایجاد انگیزه و اشتیاق میان مشتریان فعلی این بونوس‌ها را طراحی می‌کنند. توجه داشته باشید که بونوس‌های یک بروکر هیچکدام همیشگی نیستند؛ یک بروکر ممکن است در یک زمان مشخص بونوس های زیادی ارائه دهد، اما در زمان دیگری بونوس خاصی نداشته باشد.

انواع بونوس ها در بروکر فارکس

بونوس ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از :

  1. بونوس رایگان
  2. بونوس قابل معامله
  3. بونوس قابل برداشت

در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

بونوس رایگان

بونوس رایگان که بیشتر برای جذب معامله گران جدید استفاده می شود، نوعی بونوس خوش آمد گویی است که هنگام ثبت نام در بروکر دریافت می کنید. دریافت سود از این بونوس معمولا شرایط خاصی دارد. اما برای دریافت آن نیازی نیست حساب خود را شارژ کنید.

بونوس قابل معامله

برای دریافت بونوس قابل معامله، ابتدا باید حساب خود را شارژ کنید. برای مثال، اگر یک بروکر بونوس واریز صد درصدی ۲۰۰۰ دلاری برای مشتریان در نظر گرفته باشد، در واقع حساب شما با واریز ۲۰۰۰ دلار، به میزان ۴۰۰۰ دلار شارژ می‌شود. البته درصورتی که ۲۰۰۰ دلار ضرر کنید، نمیتوانید سرمایه‌ای برداشت کنید، اما می‌توانید با بونوس باقی مانده شانس جبران ضررهای خود را داشته باشید و به معاملات خود ادامه دهید. درواقع این نوع بونوس به شما کمک می‌کند تا حساب معاملاتی خود را از دست ندهید.

بونوس قابل برداشت

زمانی که شما مبلغی را به حساب معاملاتی خود واریز می کنید، بروکر درصدی از آن را به عنوان بونوس قابل برداشت به شما نمایش می‌دهد. این نوع بونوس جزو موجودی حساب شما نیست و برای برداشت آن با توجه به شرایط تعیین شده بروکر، بعد از حجم مشخصی از معاملات در یک بازه زمانی مشخصی، اجازه‌ی برداشت به شما داده می شود.

حتماً توجه داشته باشید، قبل از دریافت آن باید شرایط و قوانین آن را با دقت مطالعه کنید. برای مثال، برخی از بونوس ها قابل برداشت نیستند و فقط قابل معامله هستند، یا درصدی از سود حاصل از معاملات آن توسط بروکر دریافت می شود. بنابراین با توجه به شرایط خود تصمیم بگیرید آیا دریافت این بونوس به نفع شماست یا خیر.

چه بروکر‌هایی بونوس دارند؟ معرفی بهترین بروکرهای دارای بونوس

در ادامه به معرفی ۵ بروکر می‌پردازیم که علاوه بر ارائه خدمات به ایرانیان، در زمینه‌ی ارائه‌ی بونوس مورد توجه معامله گران قرار گرفته‌اند.

بونوس بروکر آلپاری

بونوس بروکر آلپاری

بروکر آلپاری یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بروکرهایی است که به ایرانیان بدون محدودیت خدمات می‌دهد. شناخته شده‌ترین بونوس بروکر آلپاری بونوس ۱۰۰ درصد آلپاری نام دارد که برای خوش آمدگویی به کاربران است. برای دریافت این بونوس کافی است در وب سایت بروکر آلپاری ثبت نام کنید. پس از آن می‌توانید درخواست بونوس ۱۰۰ درصد را ارسال کنید.

علاوه بر این بونوس، بروکر آلپاری دارای برنامه‌ی کش بک است. کش بک به این معناست که بروکر برای کاهش هزینه‌های معاملاتی شما، برخی از هزینه‌ها که شامل کمیسیون، سواپ و اسپرد می‌شوند را در قابل کش بک به شما باز پرداخت می‌کند. در زمان نگارش این مقاله برنامه کش بک آلپاری وجود دارد و میزان آن ۱۷ دلار به ازای هر لات است.

بونوس بروکر ویتاورس

بونوس بروکر ویتاورس

بروکر ویتاورس از بروکرهای معتبری است که در سال‌های اخیر توجه معامله‌گران زیادی از جمله ایرانیان را به خود جلب کرده است. این بروکر در حال حاضر بونوس ها، مشوق‌ها و جوایز متعددی ارائه می‌دهد:

  • قرعه کشی پژو ۲۰۷: قرعه کشی خودرو یکی از جوایزی است که کمتر در میان سایر بروکرها قابل مشاهده است.
  • بیمه خوش ‌آمد گویی ویتاورس: شما می‌توانید پس از ثبت نام در بروکر ویتاورس با ارسال درخواست سرمایه خود را بیمه کنید. با هر برداشت، میزان اعتبار بیمه شما کم می شود.
  • سوپر چلنج ویتاورس: بروکر ویتاورس در قابل یک پراپ فرم نیز فعالیت دارد. شما می‌توانید با شارژ ۱۰۰ دلار حساب خود و افزایش آن تا سقف ۲۰۰ درصد در طول ۶۰ روز بدون رعایت قانون خاصی و صرفاً محدودیت زمانی، از بروکر ویتاورس سرمایه دریافت کنید.

بروکر فارکس چیف

مهم‌تین بونوس فارکس چیف، بونوس ۵۰۰ دلاری خوش آمد گویی است. در این نوع بونوس شما هر مبلغی تا سقف ۵۰۰ دلار شارژ کنید، به همان مقدار بونوس دریافت می‌کنید. برای مثال با شارژ ۲۰۰ دلار، ۲۰۰ دلار دیگر سرمایه دریافت می‌کنید و مجموعاً ۴۰۰ دلار مارجین خواهید داشت. توجه داشته باشید که پس از رسیدن حجم معاملات شما به میزان مشخصی، بونوس قابل برداشت است.

بروکر آیرون اف ایکس

بروکر آیرون اف ایکس

بونوس در بروکر آیرون اف ایکس به صورت ۱۰۰ درصدی می‌باشد. برای مثال اگر شما به حساب معاملاتی خود ۱۰۰۰ دلار واریز کنید، بروکر حساب شما را ۲۰۰۰ دلار شارژ می‌کند. این بونوس کاملاً قابل ضرر است، اما مشمول یک سری قوانین و شرایط می‌شود. برای مثال درصورت کسب سود، ۵۰ درصد از سود کسب شده متعلق به بروکر خواهد بود. اما درصورتی که ۱۰۰۰ دلار واریزی خود را ضرر کنید، حسابتان کال مارجین نمی شود و میتوانید ضرر خود را جبران کنید.

بروکر سوپر فارکس

بروکر سوپر فارکس

بروکر سوپر فارکس بونوس ۸۸ دلاری رایگان به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای دریافت این بونوس کافی است پس از افتتاح حساب بونوس Super NDB 88 را انتخاب کنید. این بروکر به شما ۸۸ دلار می‌دهد و می‌توانید تا سقف ۸۸ دلار از این بروکر برداشت کنید. توجه داشته باشید که به ازای برداشت هر ۱ دلار باید معامله‌ای با لات سایز ۱ باز کنید. یعنی برای دریافت ۵۰ دلار باید مجموعاً ۵۰ لات معامله باز کرده باشید.

سخن پایانی

توجه داشته باشید با وجود اینکه بونوس‌ها در ظاهر به نفع شما هستند، اما نباید تنها دلیل شما برای ثبت نام در یک بروکر باشند. بنابراین ممکن است برخی از کلاهبرداران بونوس را طعمه‌ای برای کلاهبرداری خود قرار دهند. بنابراین ضروری است پیش از ثبت نام، احراز هویت و واریز وجه در بروکر، از یک مرجع معتبر آن را مورد بررسی قرار دهید. وب سایت ۱۰۰ بروکر، مرجع تخصصی بررسی بروکرهای فارکس است. شما می‌توانید با جستجوی نام بروکر مورد نظر خود در این وبسایت، پیش از افتتاح حساب، سابقه، اعتبار و رگولاتوری بروکر مورد نظر خود را بررسی کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]