انتخاب برترین‌های کنکور کدام دانشگاه‌هاست؟/ کدام داوطلب می‌خواهد دانشگاه مشهد درس بخواند؟
انتخاب برترین‌های کنکور کدام دانشگاه‌هاست؟/ کدام داوطلب می‌خواهد دانشگاه مشهد درس بخواند؟

برترین‌های کنکور به کدام دانشگاه‌ها می‌روند؟

به گزارش خبرآنلاین، این روزها اسامی ۴۰ نفر از برترین‌های‌ کنکور سراسری اعلام شده که این افراد پس از عبور از روزهای پراسترس و پرچالش تصمیم خود را برای انتخاب رشته و دانشگاه مورد علاقه خود گرفته‌اند.
روزهای پراسترس و چالش‌برانگیز داوطلبان کنکور سراسری با اعلام نتایج تا حدودی فروکش کرده و اینک دانشجویان دغدغه انتخاب دانشگاه و رشته تحصیلی خود را دارند.البته دغدغه رتبه‌های برتر کنکور نسبت به این موضوع کمتر است و می‌توانند به راحتی رشته و محل تحصیل خود را انتخاب کنند.
سجاد لطفی که ساکن شهر مشهد است و رتبه ۳ گروه آزمایشی علوم تجربی را کسب کرده عزم خود را جزم کرده تا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشغول به تحصیل شود.
جواد جلیلیان هم که ساکن کرمانشاه است و حائز رتبه ۷ گروه آزمایشی علوم انسای شده رشته حقوق دانشگاه تهران را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرده است.
امیرمحمد محقق دولت‌آبادی که ساکن تهران است و رتبه ۲ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی را کسب کرده علاقه شدیدی به دانشگاه صنعتی شریف و ادامه تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر را دارد.
ساغر اسفهبدی هم که رتبه ۲ گروه آزمایشی علوم انسانی را کسب کرده و ساکن مشهد است تمایل دارد در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل شود و رشته روانشناسی را انتخاب کند.همچنین فاطمه آتشگر که ساکن قزوین است و به رتبه ۵ گروه آزمایشی هنر دست یافته علاقه وافری به سینما دارد و دانشگاه هنر را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرده است.
مهرزاد مشایخی که ساکن تهران است و سومین رتبه از گروه آزمایشی علوم انسانی را کسب کرده عاشق شغل وکالت است و قرار است در دانشگاه تهران ادامه تحصیل دهد.
سیدعارف خبیری که از شهر بیرجند است و رتبه ۴ گروه آزمایشی علوم انسانی را کسب کرده دانشگاه تهران را انتخاب کرده تا بتواند به عنوان وکیل و یک مشاور حقوقی به جامعه خدمت کند.رضاگل‌ بهار هم که ساکن شهر تبریز است و حائز رتبه ۸ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی شده به کامپیوتر گرایش دارد و دانشگاه شریف را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده است.
فاطمه فاطمی مفرد هم که ساکن تهران است و رتبه ۵ گروه آزمایشی علوم انسانی را به خود اختصاص داده روانشناسی دانشگاه تهران را جزو اولویت‌های خود قرار داده است.
مهدی فروتن هم که ساکن تهران است و حائز رتبه ۶ گروه آزمایشی علوم انسانی شده است کلاس‌های حقوق دانشگاه‌ تهران را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب کرده است.ساغر سجادیه که اهل اصفهان است و رتبه ۳ گروه آزمایشی هنر را کسب کرده یک هنرمند است و دانشگاه تهران و حضور در کلاس‌های گرافیک این دانشگاه را برای خود انتخاب کرده است.
و درنهایت احسان رضوی که ساکن تهران است و علاقمند به دانشگاه صنعتی شریف ولی برای انتخاب رشته چندین گزینه مانند مهندسی کامپیوتر، عمران، مکانیک و صنایع را روی میزش قرارداده تا بالاخره در یکی از این رشته‌ها مشغول به تحصیل شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]