پسر دونالد ترامپ عاشق کریپتو است
پسر دونالد ترامپ عاشق کریپتو است

با نزدیک شدن انتخابات ایالات متحده در ماه نوامبر، کاندیداها از هر دو طرف علاقه‌مند هستند تا جنگ سیاسی کریپتو را به سطح بعدی ببرند. روز سه‌شنبه، اریک ترامپ (Eric Trump)، پسر دونالد ترامپ (Donald Trump) رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، اعلام کرد که یک اطلاعیه بزرگ در بخش کریپتو و دیفای (DeFi) در راه است.

پسر دونالد ترامپ اعلام کرده که عاشق صنعت کریپتو است. این موضع مهر تاییدی بر مواضع دونالد ترامپ در مورد کریپتو است. این درحالی است که کامالا هریس شخصی را به عنوان معاون رئیس جمهور انتخاب کرده که درمورد مواضعش راجع به کریپتو بحث‌هایی وجود دارد.

دلیل تمایل اریک ترامپ، پسر دونالد ترامپ، به کریپتو به ماه‌ها پیش بازمی‌گردد؛ از زمانی که اعضای صنعت کریپتو یک میم‌کوین با نام خانوادگی او ایجاد کردند. در حالی که اریک ترامپ در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که هیچ ارتباطی با توکن Trumpcoin ندارد، اما لحن او به تدریج درحال نرم‌ شدن است.  

طبق پستی که او در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشت، اشاره کرد که واقعاً عاشق کریپتو و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) شده است. اگرچه او به طور کامل در این زمینه توضیح نداده است، اما اکنون بسیاری منتظر اعلامیه بزرگ از سوی او هستند.  

دونالد ترامپ، بیت‌ کوین را به عنوان یکی از موضوعات اصلی کمپین خود انتخاب کرده است. از حضور در کنفرانس بیت‌ کوین ۲۰۲۴ گرفته، تا انتخاب معاونی که موافق با بیت‌ کوین است، جی.دی. ونس (JD. Vance)، ترامپ علاقه خود به این صنعت را نشان داده است.  

ترامپ اخیراً برنامه‌های خود پیرامون مصاحبه با ایلان ماسک را فاش کرده است. اگرچه این مصاحبه ممکن است به دلیل انتخابات آینده باشد، اما طرفداران صنعت کریپتو آن را بخشی از مسیر کریپتو می‌دانند. با توجه به نوسانات شدید اخیر، این صنعت در این زمان به اخبار مثبت نیاز دارد.

اظهارنظر اریک ترامپ در مورد اینکه عاشق کریپتو است در یک زمان بسیار استراتژیک منتشر شد. این اظهارات همزمان بود با انتخاب معاون رئیس جمهور توسط کامالا هریس که تیم والتز (Tim Walz) را انتخاب کرد.

اگرچه کمپین کامالا هریس به دنبال یک نامزد موافق با بازار کریپتو بود، انتخاب تیم والتز برای برخی اتفاقی مثبت است. تیم والتز موضع مشخصی در مورد کریپتو ندارد، اما سابقه‌ای در حمایت از ایجاد مقررات برای این صنعت دارد. با این حال، بسیاری همچنان نسبت به دیدگاه او درباره کریپتو مشکوک هستند.

شبکه این ارز دیجیتال، پلتفرمی بسیار قوی و کاربردی دارد که دلیل آن تیم پشتیبانی متخصص و با تجربه آن است که از این ارز دیجیتال حمایت می کند تا عملکرد قوی تر و بهتری داشته باشد.

ارز دیجیتال کریپتو، یک دارایی ارزشمند بوده که شرکت آن در هنگ کنک مستقر است. این ارز دیجیتال برای پشتیبانی از اکوسیستم با اجازه دادن به افراد برای دریافت مزایای بیشتر در سیستم عامل توسعه یافته است.

به علاوه کاربران پلتفرم می توانند از این ارز دیجیتال برای فعالیت های مختلف از جمله دریافت و ارسال و کسب سود کوین CRO استفاده کنند.

منبع:

میهن بلاکچین

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]