بهترین انتخاب از بین انگشتر های طلا گالری سنجاق (متناسب با فرم دست و انگشتان شما)
بهترین انتخاب از بین انگشتر های طلا گالری سنجاق (متناسب با فرم دست و انگشتان شما)
انگشتر طلا، یکی از اصلی‌ترین اکسسوری‌های این روزهای دنیای مد و فشن است.

انگشتر طلا، یکی از اصلی‌ترین اکسسوری‌های این روزهای دنیای مد و فشن است. همچنین داشتن انگشتر طلا برای خانم‌ها، همیشه جزء اصلی‌ترین استایل و نوع پوشششان بوده‌ است و همیشه در استفاده از انگشتر طلا، دریغ نکرده‌اند؛ اما در این میان، خرید و داشتن انگشتر طلایی که مناسب با فرم دست شما باشد، یکم سخت است؛ یا بهتر بگوییم، خرید انگشتر طلا مناسب با فرم دست و انگشتان شما، نیاز به یک سری اطلاعات نسبت به فرم دست شما و انگشتر طلا، دارد؛ یعنی قبل از خرید انگشتر طلا، می‌بایست اطلاعات و نکاتی را در مورد هماهنگی آن انگشتر طلا با فرم دستتان به دست آورده باشید، و سپس اقدام به خرید کنید!

ما امروز اینجا هستیم تا در این مقاله، تمام نکاتی که در مورد هماهنگی انگشتر طلا با فرم دست و انگشتان شما مطرح شده است را بیان کنیم و کار شما را برای انتخاب و خرید انگشتر طلا، کمی راحت‌ کنیم!

فرم دست چه تاثیری بر جلوه جواهرات و زیورآلات دارد؟

قبل از این که به سراغ معرفی انگشترهای طلا مناسب با هر فرم دستی برویم، بهتر است به تاثیر هماهنگی فرم دست و انگشتان در زیبایی و جلوه زیورآلات، به خصوص انگشتر طلا بپردازیم. به طور کلی، هماهنگی و تعادل در هر چیزی بسیار مهم و حیاتی است و شاید بتوان گفت هماهنگی و تعادل در فرم دست با انگشتر طلا، از مهم‌ترین مواردی است که حتماً باید رعایت شود. این هماهنگی به قدری اهمیت دارد و چشم زیبایی این هماهنگی را دریافت می‌کند که با یک نگاه متوجه خواهید شد این فرم دست با این مدل انگشتر بسیار هماهنگ و زیباست و یا برعکس، همخوانی ندارد و این فرم دست با این مدل انگشتر، مناسب نیست، همان چیزی که بارها در گالری‌های طلا فروشی شنیده‌ایم؛ این انگشتر به دستت آمد ولی آن یکی نه!

پس متوجه شدیم که فرم دست چه تاثیر شگرفی در جلوه جواهرات، خصوصاً انگشتر طلا می‌گذارد!

آشنایی با انواع فرم دست و انگشتان برای خرید انگشتر طلا

هنگام خرید انگشتر مناسب، باید قبل از انتخاب طرح، نوع انگشت و شکل دست خود را در نظر بگیرید. آیا انگشتان کوتاه دارید؟ انگشتان بلند چطور؟ آیا بند انگشتان شما بزرگ است؟ دست‌های شما ریز و کوچک است؟ بسته به ساختار دست و انگشتان خود، برخی از طرح‌ها شگفت انگیز به نظر می‌رسند در حالی که برخی دیگر نامتناسب به نظر می‌رسند. در نوشتن مقاله امروز، هدف ما این است که استرس را برای پیدا کردن انگشتر مناسب کم کنیم و به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که بهترین سبک برای شما کدام است. برای راحتی شما، انواع انگشتان و اندازه دست را فهرست کرده‌ایم که مستقیماً شما را به بخش مربوط به خودتان راهنمایی می‌کند:

  • انگشتان کوتاه
  • انگشتان بلند
  • انگشتان پُر و ضخیم
  • انگشتان قلمی و لاغر
  • دست‌های بزرگ
  • دست‌های کوچک

حال که با انواع مدل‌ها و فرم‌های دست و انگشت آشنا شدیم، به سراغ نکات هر کدام از این موارد می‌رویم تا برای شما بهترین مدل و نوع انگشتر طلا را بیان کنیم.

انگشتر طلا مناسب انگشت‌های کوتاه

انگشتر طلایی برای انگشت‌های کوتاه برازنده و زیبا است که بتواند به کشیده‌تر شدن ظاهر انگشت‌ها کمک نماید؛ بنابراین باید در انتخاب انگشتر طلا دقت کنید. برای بلندتر دیده شدن انگشت‌هایتان، انگشترهایی که سنگ‌های تخم مرغی، بیضوی و گلابی شکل دارند را انتخاب کنید. سنگ‌های زمردیِ مستطیل شکل که بیش از حد بزرگ نباشند، دستان را بلند و کشیده نشان می‌دهند. حلقه‌های باریک و نازک با پهنای کم نیز سبب می‌شود انگشتان بلند‌تر دیده شود. نگین‌های کشیده انگشت‌ها را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. دو انگشتر در یک انگشت انگشت‌ها را بلندتر می‌کند.

انگشتر طلا مناسب انگشتان بلند و کشیده

همه انگشترهای طلا به انگشت‌های بلند و باریک می‌آیند. اگر دارای انگشتان کشیده هستید، به نکات زیر توجه کنید:

  • انگشترهایی که سنگ گرد و تراش پرنسسی دارند به انگشتان شما جلوه خاصی می‌بخشند.
  • برای انگشتان بلند حلقه‌های پهن تر می‌توانند مکمل خوبی باشند.
  • برای انگشت‌های خیلی بلند مدل‌های ظریف بدون نگین درشت و کشیده توصیه می‌شود.

انگشتر طلا مناسب با انگشتان چاق و توپر

اگر دارای انگشت پهن و چاق، هستید انتخاب غلط انگشتر می‌تواند انگشت شما را پهن‌تر نشان دهد بنابراین به نکات زیر توجه کنید:

  • انگشتری را انتخاب کنید که بخش زیادی از انگشت را در هیچ طرف حلقه نشان نمی‌دهد.
  • انگشترهایی که نگین آن‌ها پهن و بزرگِ بیضوی، تخم مرغی، مستطیلی یا زمردی باشد، برای شما مناسب است.
  • برای انگشت‌های پهن ، مدل‌های خوشه‌ای و سنگ‌های گرد که در شبکه‌های بزرگ‌تر به کار برده شده‌اند؛ مناسب می‌باشند.
  • ضخامت حلقه شما باید متوسط یا قطور باشد.
  • نگین‌های مثلثی و نا متقارن انگشت‌ها را نازک‌تر و کوچک‌تر نشان می‌دهد.
  • هیچ گاه انگشترهایی که باریک هستند و سنگ‌های نازک دارند را انتخاب نکنید؛ زیرا انگشت پهن‌تر به نظر می‌رسد.

انگشتر مناسب شما کدام است؟

انگشتر طلا مناسب با انگشتان قلمی و لاغر

انگشترهایی برای انگشت‌های نازک و قلمی مناسب است که سنگینی اضافی به انگشت‌ها متحمل نکنند. برای اینکه انگشت‌ها پهن‌تر به نظر برسند؛ باید انگشترهایی را انتخاب نمایید که سنگ‌های کوچک داشته باشند.برای پهن‌تر به نظر رسیدن ظاهر انگشت، حلقه‌های قطور را استفاده نمایید!

انگشتر طلا مناسب با انگشتان قلمی و لاغر

انگشتر طلا مناسب دست‌های بزرگ

اگر دستان شما بزرگ است باید:

  • انگشترهای درشت و پر جزئیات را انتخاب کنید.
  • انگشترهای بزرگ‌تر را انتخاب کنید؛ زیرا دستان شما را زیباتر می‌کند.

انگشتر طلا مناسب دست‌های کوچک

اگر به طور کلی دستان شما کوچک است باید در انتخاب انگشتر نکات زیر را رعایت کنید:

  • انگشتری برای دستان کوچک مناسب است که ابعاد کلی آن کوچک باشد.
  • برای زیباتر شدن دست‌هایتان انگشترهایی را انتخاب نمایید که سنگ‌های کوچک گرد، برش پرنسسی، بیضوی یا قلبی شکل داشته باشند.

انگشتر طلا مناسب دست‌های کوچک

پاسخ به سوالات متداول

  • انگشتر طلا زیبا و خاص را از کجا پیدا کنیم که با مدل دست ما هماهنگ باشد؟ گالری طلای سنجاق، یک گالری طراحی و ساخت طلای دست ساز است که انواع زیادی انگشتر طلا زیبا و خاص دارد. مدل‌های انگشترهای طلای گالری طلای سنجاق به قدری متنوع است که شما با هر فرم دست و انگشتانی، می‌توانید انگشتر طلای مورد علاقه خود را پیدا کنید.
  • هماهنگی فرم دست با انگشتر طلا، اهمیت دارد؟ همانطور که در کل مقاله به این موضوع پرداختیم باید بگوییم، بله؛ فرم دست و انگشتان شما در جلوه اکسسوری‌های طلا بسیار موثر هستند.

کلام آخر

امروز و در این مقاله به سراغ معرفی انواع مدل انگشترهای طلا رفتیم که مناسب با فرم دست شما و هچنین شکل و حالت انگشتان شما هستند.امیدواریم که این مقاله و مطالب آن، برای شما مفید بوده باشد و به خوبی توانسته باشیم شما را در هنگام خرید انگشتر طلا قدری راهنمایی کرده باشیم و بهترین مدل انگشتر طلا را که با مدل دستان شما هماهنگ است را به شما معرفی کنیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]