از میان رفتن مانع رشد قیمت اتریوم/ رکوردشکنی قیمتی در راه است؟
از میان رفتن مانع رشد قیمت اتریوم/ رکوردشکنی قیمتی در راه است؟

اکوایران: کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرده تحقیقات خود درباره اتریوم را به پایان رسانده است؛ اتفاقی که باعث رشد قیمت این ارز دیجیتال شده است.

به گزارش اکوایران، پس از آنکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد به تحقیقات خود درباره اینکه فروش اتریوم معادل معاملات اوراق بهادار است، پایان می‌دهد، قیمت این ارز دیجیتال با رشد همراه شد و بار دیگر از کانال ۳۵۰۰ دلار عبور کرد.

به نوشته کوین تلگراف، طی ۲۰ دقیقه پس از اعلام این خبر،‌ قیمت اتریوم با رشد حدود ۱/۴ درصدی همراه شد و با شکستن سطح حیاتی ۳۵۰۰ دلاری، قیمت آن به ۳۵۴۱ دلار رسید. سطح ۳۵۰۰ دلاری اهمیت چشمگیری برای معامله‌گران دارد و این ارز دیجیتال به دفعات در این سطح نوسان داشته است. طی ۳۰ روز گذشته، این کانال قیمتی یک سطح حمایتی کلیدی برای اتریوم بوده است.

با اعلام خبر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، اعتماد سرمایه‌گذاران نسبت به اتریوم با افزایش همراه شده است؛ چراکه نگرانی‌های اخیر نسبت به نقض احتمالی قوانین اوراق بهادار که می‌توانست تأثیر منفی بر عملکرد این ارز دیجیتال داشته باشد، اکنون از میان رفته است.  

این خبر همچنین باعث تحرک نهنگ‌های اتریوم (سرمایه‌گذارانی که مقادیر قابل توجهی اتریوم در اختیار دارند) شده و طبق گزارش‌ها، یک نهنگ به خرید ۵۶۰۳ اتریوم به ارزش ۱۹/۶ میلیون دلار اقدام کرده است.

تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا حدود یک ماه پس از تایید صندوق قابل معامله اتریوم با قیمت لحظه‌ای در آمریکا اعلام شده است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز چهارشنبه (۳۰ خرداد) از ۶۴ هزار و ۸۳۳ دلار تا ۶۵ هزار و ۷۰۶ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۱۸:۴۶ به وقت ایران، ۶۵ هزار و ۵۶ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۳۵۰ دلار افزایش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹/۴۵ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، حدود ۷ درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۳ هزار و ۴۶۶ دلار تا ۳ هزار و ۵۸۴ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۱۸:۴۶ به وقت ایران، سه هزار و ۵۲۷ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۱۳۰ دلار بیشتر شده است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷/۶۹ میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل، حدود ۳ درصد کاهش یافته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]