ماراتن صعودی بیت‌کوین آغاز شده است؟
ماراتن صعودی بیت‌کوین آغاز شده است؟

اکوایران: کارشناسان معتقدند به دنبال عملکرد ضعیف بیت‌کوین در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴، این ارز دیجیتال به پایان روند نزولی رسیده است و با رشد قیمت همراه خواهد شد.

به گزارش اکوایران، در حالیکه معامله‌گران خود را برای حرکت‌های قیمتی «جالب» بیت‌کوین آماده می‌کنند، نوسان قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال طی امروز یکشنبه (۱۰ تیر) با افزایش همراه شد و قیمت آن را بالاتر برد.

به نوشته کوین تلگراف، قیمت بیت‌کوین طی امروز به اوج ۶۲ هزار و ۶۲ دلار نیز صعود کرد. این ارز دیجیتال در روز گذشته تا کانال ۵۹ هزار و ۹۵۰ دلار هم سقوط کرده بود که یک رکورد کاهشی جدید در کانال زیر ۶۰ هزار دلار محسوب می‌شود. افت قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در حالی رقم خورد که یک احساس نااطمینانی پیرامون حمایت از قیمت آن وجود دارد.

آخرین داده‌های منبع نظارتی CoinGlass نشان می‌دهد که کانال ۶۰ هزار و ۵۸۳ دلار به عنوان سطح نقدینگی نزولی، کلیدی است.

با وجود کاهش ۲/۶ درصدی قیمت بیت‌کوین در این هفته، میشائل ون د پوپ، موسس و مدیر عامل شرکت تجاری MNTrading، نسبت به عملکرد قیمت این ارز دیجیتال خوش‌بین است. او به دنبال‌کنندگان خود در ایکس گفت: «انتظار دارم روند کاهشی قیمت بیت‌کوین به پایان رسیده باشد.»

با این حال، عملکرد کلی بیت‌کوین در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی ضعیف باقی مانده و در این دوره قیمت این رمزارز ۱۳/۸ درصد کاهش یافته است. بیت‌کوین در ماه ژوئن ۸/۹ درصد کاهش قیمت داشته است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز یکشنبه (۱۰ تیر) از ۶۰ هزار و ۷۰۳ دلار تا ۶۲ هزار و ۶۲ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۳ به وقت ایران، ۶۱ هزار و ۹۷۶ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود هزار دلار بیشتر شده است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴/۴۰ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، حدود ۳ درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۳ هزار و ۳۵۶ دلار تا ۳ هزار و ۴۲۶ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۳ به وقت ایران، ۳ هزار و ۴۲۴ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۳۵ دلار بیشتر شده است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۷/۵۵ میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل، حدود ۲ درصد کاهش یافته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]