سولانا در برابر اتریوم قد علم کرد
سولانا در برابر اتریوم قد علم کرد

اکوایران:‌ سولانا توانسته با یک روند قیمتی مطلوب، به بالاترین سطح خود در برابر اتریوم دست پیدا کند.

به گزارش اکوایران، رمزارز سولانا در تاریخ ۷ آگوست (۱۷ مرداد) به بالاترین سطح تاریخی خود در برابر اتریوم دست یافت و به ۰٫۰۶۲۱۱ اتریوم رسید. معامله‌گران اکنون منتظر افزایش احتمالی قیمت سولانا به ۲۰۰ دلار هستند؛ سطحی که از مارس تاکنون ثبت نشده است.

به نوشته کوین تلگراف، سولانا از ۲۳ ژوئن (۳ تیر)‌ تاکنون به‌طور پیوسته در حال قیمت افزایش بوده است. با این حال، برخی تحلیل‌گران بر اساس الگویی موسوم به «فنجان و دسته» در نمودار هفتگی، انتظار دارند که یک شکست قیمتی رخ دهد. سولانا همچنین اخیرا نسبت به بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر عملکرد بهتری داشته و از اوایل آگوست بیش از ۱۵ درصد نسبت به بیت‌کوین، رشد قیمت را تجربه کرده است.

ساتی شی فلایپر، معامله‌گر ارز دیجیتال، می‌گوید سولانا ممکن است به زودی از سطح ۲۰۰ دلار عبور کند، در حالیکه تحلیل‌گران دیگری مانند ZAYK Charts نیز انتظار روند صعودی دارند. با این حال، یک تحلیل‌گر دیگر به نام «هو» هشدار می‌دهد که سولانا برای جلوگیری از کاهش احتمالی زیر ۱۰۰ دلار باید بالای ۱۴۸ دلار حفظ شود.

در حال حاضر، قیمت سولانا ۴۱ درصد پایین‌تر از بالاترین سطح خود در نوامبر ۲۰۲۱ با قیمت ۲۶۰ دلار است. این ارز دیجیتال اخیرا ۹/۴ درصد افزایش یافته و به ۱۵۲ دلار رسیده است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز چهارشنبه (۱۷ مرداد) از ۵۵ هزار و ۴۹۹ دلار تا ۵۷ هزار و ۶۶۹ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۱:۳۱ به وقت ایران، ۵۵ هزار و ۵۴۴ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود هزار دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰/۸۸ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، حدود ۱۶ درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۳۶۰ دلار تا ۲ هزار و ۵۵۰ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۱:۳۸ به وقت ایران، ۲ هزار ۳۶۱ دلار معامله شده است. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳/۵۲ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود ۲۸ درصد کاهش یافته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]