بازار ارز و سکه شاهد پنج پدیده بود. پدیده اول گپ منفی بازارها، دوم وضعیت بلوکه، سوم چاق شدن حباب سکه و طلا، چهارم بالا رفتن شکاف قیمت تتر و دلار و پدیده آخر ریزش سنگین همه بازارهای جهانی بود. در روز دوشنبه، بازار ارز و سکه برای دومین روز متوالی با گپ منفی شروع […]

بازار ارز و سکه شاهد پنج پدیده بود. پدیده اول گپ منفی بازارها، دوم وضعیت بلوکه، سوم چاق شدن حباب سکه و طلا، چهارم بالا رفتن شکاف قیمت تتر و دلار و پدیده آخر ریزش سنگین همه بازارهای جهانی بود.

در روز دوشنبه، بازار ارز و سکه برای دومین روز متوالی با گپ منفی شروع به کار کرد و وضعیت بلوکه بیشتر شد. قیمت‌ها در این روز کاهش یافتند و یک کانال از دست رفت. قیمت سکه وارد کانال ۴۲ میلیون تومان شد و قیمت دلار نیز کانال ۶۱ هزار تومان را از دست داد و به قیمت قبل از ترور اسماعیل هنیه در تهران بازگشت.

در روز دوشنبه، بازارهای جهانی نیز ریزش شدیدی را تجربه کردند. قیمت بیت‌کوین به کف ۵۰ هزار دلار رسید و بیش از یک میلیارد دلار در این بازار لیکویید شد. این کاهش قیمت بیت‌کوین بر بازار داخلی نیز تاثیر گذاشت و قیمت تتر به دلیل این ریزش افزایش یافت و تا ۶۲ هزار تومان بالا رفت.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]