بیت‌کوین به دنبال تثبیت در بحبوحه ریزش شدید
بیت‌کوین به دنبال تثبیت در بحبوحه ریزش شدید

اکوایران: بیت‌کوین با فشارهای مربوط به فروش روبه‌روست و قیمت این ارز دیجیتال با کاهش قابل توجهی روبه‌رو شده است.

به گزارش اکوایران، داده‌های کوین تلگراف مارکتس پرو به همراه تریدینگ ویو نشان می‌دهد فشارهای مربوط به فروش بیت‌کوین باعث شده قیمت این ارز دیجیتال به کمترین سطح سه هفته اخیر خود برسد.

به نوشته کوین تلگراف، کارشناسان هشدار داده‌اند که معامله‌گران صعودی‌ بیت‌کوین حتی ممکن است در هفته معاملاتی جدید با اتفاقات منفی بیشتری مواجه شوند.

طبق اعلام یکی از کارشناسان، شکاف میان قیمت بسته شدن بیت‌کوین در یک روز معاملاتی و قیمت آن با روز بعدی معاملاتی در بورس کالای شیکاگو در حال کاهش است.

حرکت قیمتی بیت‌کوین پس از آخر هفته یا با رشد همراه می‌شود یا اینکه افت می‌کند تا این شکاف‌ها پر شوند و در حال حاضر این شکاف در حال تبدیل کردن ۵۸ هزار دلار به یک هدف کوتاه‌مدت است.

معامله‌گر مشهور دان کریپتو تریدز اعلام کرده اگر بیت‌کوین در قیمت فعلی خود معامله شود، یک شکاف جدید در بورس کالای شیکاگو ایجاد می‌شود. یکی دیگر از معامله‌گران اعلام کرده افزایش قیمت بیت‌کوین به ۵۸ هزار دلار تأثیری مهیج بر احساس بازار خواهد داشت.

داده‌های کوین گلس تأکید می‌کند که پوزیشن‌های معاملاتی بیت‌کوین در روزهای اخیر تا چه اندازه با تأثیر منفی روبه‌رو شده‌اند، به‌طوریکه از آغاز ماه جاری میلادی، حدود ۲۰۰ میلیون دلار پوزیشن‌های لانگ بیت‌کوین لیکویید شده‌ است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز یکشنبه (۱۴ مرداد) از ۵۷ هزار و ۳۴۶ دلار تا ۶۱ هزار و ۸۶ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۲:۴۵ به وقت ایران، ۵۸ هزار و ۹۵۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود هزار و ۳۰۰ دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱/۲۶ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، حدود ۱۴ درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۶۳۹ دلار تا ۲ هزار و ۹۳۱ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۲:۴۵ به وقت ایران، ۲ هزار و ۷۳۲ دلار معامله شده است. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹/۹۶ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود ۱۸ درصد کاهش یافته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]