چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 156192
  • 16 سپتامبر 2024 - 21:01
  • 16 بازدید
  • ۰ دیدگاه

چهارشنبه، روز سرنوشت‌ساز برای طلا و دلار

علی رضاپور، تحلیلگر بازارهای مالی در این قسمت از مارکت تایمز درمورد سناریوهای مختلف کاهش نرخ بهره و اثر هر سناریو بر بازار طلا، دلار و سهام صحبت می‌کند. نسخه کامل در سایت    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید. [کل: ۰ میانگین: ۰]

علی رضاپور، تحلیلگر بازارهای مالی در این قسمت از مارکت تایمز درمورد سناریوهای مختلف کاهش نرخ بهره و اثر هر سناریو بر بازار طلا، دلار و سهام صحبت می‌کند.

نسخه کامل در سایت 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
واکنش بازار ارز و سکه به انفجار لبنان 18 سپتامبر 2024

واکنش بازار ارز و سکه به انفجار لبنان

معامله‌گران می‌گویند چهارشنبه روز مهمی برای بازار است، آن‌ها تصور می‌کنند فد در این روز با طلا تعیین‌تکلیف می‌کند. انفجارهای لبنان در پشت خط چه واکنش‌هایی داشت؟

18 سپتامبر 2024

انفجار لبنان به دلار پشت‌خطی رسید

معامله‌گران بازار ارز می‌گویند آنقدر بازار بی‌رمق است که اتاق‌های معاملاتی سوت‌و‌کور شده و در چارت، یک فشردگی یا فریز قیمتی عجیبی اتفاق افتاده است. از منظر آن‌ها این حالت بازار نشان می‌دهد که بازار ارز در تایم استراحت قرار دارد، اما در نهایت این فشردگی قیمت به نوسان بزرگ ختم خواهد شد. این دسته […]

نوسان طلا در نزدیکی رکورد تاریخی 17 سپتامبر 2024

نوسان طلا در نزدیکی رکورد تاریخی

اکوایران: قیمت‌های طلا طی امروز و در آستانه تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای کاهش نرخ بهره، در نزدیکی بالاترین سطوح خود در نوسان است. تضعیف شاخص دلار آمریکا از دلایل رشد قیمت فلز زرد بوده است‌.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.