یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 159098
  • 02 اکتبر 2024 - 3:01
  • 21 بازدید
  • ۰ دیدگاه

تنش در لبنان خواب استانبول را آشفته کرد

بازار ارز و سکه برخلاف انتظارات معامله‌گران حرکت کرد و به کانال‌های از دست رفته برگشتند. قیمت دلار با افزایش به کانال ۶۱ هزار تومان برگشت، قیمت سکه به ۴۷ میلیون رسید. این نوسان قیمت فقط مختص بازار داخل نبود و در بازارهای جهانی هم قیمت انس طلای جهانی با رشد ۳۰ دلاری به ۲۶۶۰ […]

بازار ارز و سکه برخلاف انتظارات معامله‌گران حرکت کرد و به کانال‌های از دست رفته برگشتند. قیمت دلار با افزایش به کانال ۶۱ هزار تومان برگشت، قیمت سکه به ۴۷ میلیون رسید. این نوسان قیمت فقط مختص بازار داخل نبود و در بازارهای جهانی هم قیمت انس طلای جهانی با رشد ۳۰ دلاری به ۲۶۶۰ دلار رسید و قیمت نفت هم افزایشی بود.

بحث داغ بازار درمورد منازعه ارزی بین همتی، فرزین و قالیباف بود. این سه مقام رسمی هر کدام رویکردهای متفاوتی را درمورد نرخ ارز دارند؛ وزیر اقتصاد رویکرد نزدیک شدن نرخ ارز نیما به نرخ ارز بازار آزاد را دارد، رویکرد فرزین، تثبیت نرخ نیماست و رئیس مجلس از چندنرخی بودن ارز انتقاد کرده است. به عقیده تحلیلگران هر رویکرد یکسری موافق دارد، یکسری منتقد؛ جزییات نگاه موافق و مخالف هر سه رویکرد در گزارش دیده‌بان اکوایران بازخوانی شده است.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۳ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
دلیل نوسان بالای دلار چیست؟/ مزیت نقدشوندگی بورس در خطر است 05 اکتبر 2024

دلیل نوسان بالای دلار چیست؟/ مزیت نقدشوندگی بورس در خطر است

اکوایران: دیدبان در این گزارش وضعیت بازارهای داخلی در روز جاری را بررسی می‌کند و باتوجه به اهمیت اونس جهانی طلا در بازار داخلی، رفتار آن را در پایان هفته بازارهای جهانی مورد بررسی قرار می‌دهد.

بزرگ‌‌ترین راز ارزهای دیجیتال در آستانه فاش شدن: در آوردن ساتوشی ناکاموتو از سایه 05 اکتبر 2024

بزرگ‌‌ترین راز ارزهای دیجیتال در آستانه فاش شدن: در آوردن ساتوشی ناکاموتو از سایه

اکوایران: شبکه آمریکایی HBO اعلام کرده به‌زودی یک مستند جدید پخش خواهد کرد که در آن هویت ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت‌کوین، فاش خواهد شد.

05 اکتبر 2024

فرمان دلاری به فرزین

بازار ارز و سکه در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه نوسان رفت و برگشتی سنگینی داشت. تحلیلگران معتقدند همچنان فاند این روزهای بازار تنش‌های منطقه است و بازار با حساسیت بالا، نسبت به این اخبار واکنش نشان می‌دهد. تحلیلگران تصور می‌کنند بازار مثل خیابان‌های زمستان لغزنده شده و هر لحظه امکان لغزش وجود دارد. آن‌ها […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.