شهریور یا مهر؟ کدام را برای رزرو تور قشم و چابهار انتخاب کنیم؟
شهریور یا مهر؟ کدام را برای رزرو تور قشم و چابهار انتخاب کنیم؟

ترجیح شما برای سفر به جنوب کشور کدام فصل و ماه است؟ می‌دانیم که جنوب ایران، آب و هوای گرم‌تری نسبت به سایر نقاط کشور دارد. این مسئله روی بهترین زمان سفر به این نقطه از کشور تاثیر می‌گذارد.

به گزارش بازار، ترجیح شما برای سفر به جنوب کشور کدام فصل و ماه است؟ می‌دانیم که جنوب ایران، آب و هوای گرم‌تری نسبت به سایر نقاط کشور دارد. این مسئله روی بهترین زمان سفر به این نقطه از کشور تاثیر می‌گذارد. قشم و چابهار هم از جمله مهم‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب کشور محسوب می‌شود. اگر تصمیم دارید با رزرو تور قشم از تهران و یا تور چابهار از تهران راهی یکی از این مقاصد محبوب شوید، پیشنهاد می‌کنیم اول از همه، به بهترین زمان سفر توجه کنید. در ادامه می‌خواهیم سفر به این دو مقصد را در دو ماه پرطرفدار یعنی شهریور و مهر بررسی کنیم و به شما بگوییم کدام ماه زمان بهترین برای سفر است.

مزایای رزرو تور قشم و چابهار در شهریور ماه
اگر تصمیم دارید در ماه شهریور راهی یکی از این دو مقصد شوید و نسبت به رزرو تور قشم از تهران یا تور چابهار از تهران اقدام نمایید نمایید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مزایای سفر در این ماه را بدانید.
چابهار و قشم در شهریور خلوت هستند
اولین و مهم‌ترین مزیت رزرو تور قشم از تهران و یا سفر به چابهار در شهریور ماه، خلوت بودن این دو مقصد است. هم چابهار و هم قشم در شهریور آب و هوای نسبتا گرمی دارند. علاوه بر گرما رطوبت هوا نیز ممکن است برای خیلی از افراد اذیت‌کننده باشد. همین مسئله موجب می‌شود افراد کمتری به جنوب ایران در شهریور ماه سفر کنند. از این رو می‌توانید از خلوت بودن جزیره نهایت لذت را ببرید و به خرید و بازدید از جاذبه‌های گردشگری بپردازید.
قیمت تور قشم و چابهار در شهریور مناسب است
از دیگر مزایای رزرو تور چابهار از تهران و یا تور قشم در شهریور ماه، می‌توان به قیمت اشاره کرد. از آنجایی که هوا در این بازه زمانی کمی گرم است و افراد کمتری راهی این دو مقصد می‌شوند، قیمت پرواز و هتل‌ها به میزان قابل توجهی کاهش میابد. از این رو در این ماه می‌توانید سفری مقرون به صرفه‌تر و ارزان‌تر را تجربه نمایید.
مراکز خرید تخفیفات ویژه‌ای دارند
مسلما با کاهش تعداد گردشگران، مراکز خرید تخفیفات خوبی روی محصولات خود اعمال می‌کنند؛ بنابراین اگر هدف شما خرید است، پیشنهاد می‌کنیم در شهریور ماه راهی قشم و چابهار شوید تا بتوانید از قیمت ارزان و اقتصادی کالاها نهایت استفاده را ببرید و خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.
معایب رزرو تور قشم و چابهار در شهریور ماه

در کنار مزایای رزرو تور قشم و چابهار در شهریور، معایبی هم وجود دارد. در ادامه در خصوص این معایب صحبت می‌کنیم.
آب و هوای قشم و چابهار گرم است
یکی از مهم‌ترین معایب سفر در شهریور ماه به این دو مقصد، گرم بودن بیش از حد آب و هواست. اگرچه در این بازه زمان هوا نسبت به اوایل تابستان خنک‌تر شده است؛ اما همچنان نمی‌توان گفت هوا خوب است؛ چرا که دمای هوا در این بازه هنوز به شدت بالاست.
تعطیلات شهریور ۱۴۰۳ احتمال شلوغی را بالا می‌برد
از آنجایی که شهریور ۱۴۰۳ تعطیلات زیادی دارد، ممکن است بر خلاف سال‌های قبل، قشم و چابهار را شلوغ‌تر ببینید. از این رو ابتدا از این مسئله مطمئن شوید و ترجیحا در تعطیلات شهریور این تورها را رزرو نکنید.
مزایای رزرو تور قشم و چابهار در مهر ماه
از شهریور که بگذریم به مهر ماه می‌رسیم. اگر می‌خواهید در ماه مهر این تورها را رزرو نمایید، بد نیست ابتدا با مزایای رزرو آن آشنا شوید.
آب و هوای قشم و چابهار خنک است
بر خلاف شهریور، هر چه به پاییز نزدیک می‌شویم، شاهد هوای دلپذیرتری در قشم و چابهار هستیم. بدون شک اگر در این ماه به این دو مقصد سفر کنید، از آب و هوای خوب لذت می‌برید و می‌توانید با خیال راحت تفریح کنید.
شرایط برای تفریحات مختلف مهیاست
تصور نکنید در مهر ماه نمی‌توانید از تفریحات آبی لذت ببرید. بدون شک مهر ماه بهترین زمان برای لذت بردن از تفریحات آبی است؛ چرا که هوا معتدل و دلپذیر می‌شود. از طرفی خبری از گرمای شهریور نیست و می‌توانید با خیال راحت از جاذبه‌ها دیدن کنید.
معایب رزرو تور قشم و چابهار در مهر ماه

از مزایا که بگذریم به معایب رزرو این تورها در مهر ماه می‌رسیم که در ادامه توضیح می‌دهیم.
قیمت تور قشم و چابهار در مهر ماه افزایش میابد
یکی از اصلی‌ترین معایب سفر در مهر ماه، افزایش هزینه تورهاست. در این بازه زمانی به دلیل افزایش تعداد گردشگران، قیمت پرواز و هتل افزایش یافته و به دنبال آن هزینه تور نیز بالا می‌رود؛ بنابراین باید هزینه بیشتری بپردازید.
قشم و چابهار در مهر ماه شلوغ است
در مقایسه با شهریور، قشم و چابهار در مهر ماه شلوغ‌تر است. از این رو شاید بازدید از جاذبه‌های دیدنی و یا تجربه تفریحات متنوع کمی دشوار شود. اگر به شلوغی علاقه ندارید، در شهریور ماه سفر کنید.
مهر ۱۴۰۳ تعطیلاتی ندارد
اگر بخواهید در مهر ماه ۱۴۰۳ تور قشم یا چابهار را رزرو نمایید، باید بدانید هیچ تعطیلاتی پیش روی شما نیست و به ناچار باید در ایام غیرتعطیلات سفر کنید. این مسئله برای افرادی که فرزند محصل دارند ممکن است چالش بزرگی باشد.
نتیجه گیری: تور قشم و چابهار در شهریور یا مهر؟
در یک جمع‌بندی کلی باید گفت انتخاب این مسئله کاملا به خود شما بستگی دارد. اینکه در شهریور سفر کنید یا مهر ماه به اولویت و ترجیحات شما بستگی دارد. در صورتی که می‌خواهید در ایام خلوت‌تر با قیمت مناسب‌تری سفر کنید و آب و هوا برای شما مهم نیست، اقدام به رزرو تور قشم و تور چابهار از تهران در شهریور ماه نمایید؛ اما اگر آب و هوا مسئله‌ای مهم برای شماست و ترجیح می‌دهید در یک ماه خنک سفر کنید، تور چابهار یا تور قشم از تهران مهر را رزرو کنید. برای رزرو تور قشم و چابهار از تهران و سایر شهرها با بهترین قیمت، می‌توانید به سایت لحظه آخر مراجعه کنید. این وبسایت با ارائه ارزان‌ترین قیمت‌ها و برگزاری تورهای اقساطی به مقصد قشم و چابهار، فرصت یک سفر مقرون به صرفه را برای شما فراهم می‌کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]