دیجی‌شهر شرایط خرید اقساطی را تسهیل کرده است؟
دیجی‌شهر شرایط خرید اقساطی را تسهیل کرده است؟
تمایل به خرید اقساطی در مقایسه با چند سال گذشته بین عموم جامعه افزایش پیدا کرده است و کمتر کسی را می‌شناسید که با توجه به شرایط اقتصادی، به دریافت اعتبار برای خرید کالای قسطی نه بگوید.

تمایل به خرید اقساطی در مقایسه با چند سال گذشته بین عموم جامعه افزایش پیدا کرده است و کمتر کسی را می‌شناسید که با توجه به شرایط اقتصادی، به دریافت اعتبار برای خرید کالای قسطی نه بگوید. همچنین، افزایش روزانه قیمت‌ها و تورمی که هیچ‌گاه روند کاهشی ندارد، از جمله دلایلی هستند که افراد را مجاب می‌کنند ریز تا درشت کالاهای موردنیاز و حتی دلخواه خود را به روش اقساطی تهیه کنند.

از زمانی که پلتفرم‌های ارائه‌دهنده اعتبار خرید کالا و فروشگاه‌های اقساطی شروع به فعالیت کرده‌اند، شرایط خرید اعتباری برای افراد جامعه بسیار راحت‌تر شد و مردم دیگر مجبور نیستند برای کمترین تسهیلات وام و اعتبار خرید کالا، با شرایط سخت و پیچیده بانک‌ها دسته‌وپنچه نرم کنند.

اما کدام پلتفرم خدمات اعتباری یا فروشگاه اقساطی بیشترین سقف وام را دارد تا متقاضیان بتوانند روی مبلغ آن برای خرید لوازم خانگی باکیفیت، کالای دیجیتال حرفه‌ای و حتی موتورسیکلت‌های پرفروش بازار حساب کنند؟

فروشگاه اینترنتی دیجی‌شهر به پشتوانه بانک شهر، امکان خرید اعتباری را به دور از پیچیدگی‌های شرایط بانکی با بیشترین میزان سقف وام خرید کالا و طولانی‌ترین زمان بازپرداخت فراهم کرده است تا متقاضیان مسیر نزدیک‌تر، راحت‌تر و امن‌تری را برای خرید قسطی کالا طی کنند.

تا ۲۰۰میلیون سقف اعتبار خرید کالا از دیجی‌شهر

اعتبار خرید کالا تا سقف ۲۰۰میلیون تومان، یکی از مزایای مهم و البته وجه تمایز دیجی‌شهر با سایر رقبای خود در ارائه خدمات خرید اعتباری است. متقاضیان با رتبه‌ اعتباری A تا ۱۲۰میلیون تومان و با رتبه اعتباری B تا ۱۰۰میلیون تومان می‌توانند بدون ضامن حتی با یک برگ چک وام دریافت کنند.

سقف اعتبار افراد دارای رتبه A و B با ضامن (یک چک ضمانت دیگر) تا ۲۰۰میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این، افرادی که رتبه اعتباری‌شان A و B است، با ارائه گواهی کسر از حقوق، می‌توانند تا سقف ۲۰۰میلیون تومان اعتبار دریافت کنند.

دیجی‌شهر با امکان خرید اقساطی تا سقف ۲۰۰میلیون تومان در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها، بیشترین اعتبار را دارد. از این رو، متقاضیانی که برای خرید کالا به اعتبار بیشتر و حداکثر تا سقف ۲۰۰میلیون نیاز دارند، فروشگاه دیجی‌شهر گزینه مطلوبی محسوب می‌شود.

تا ۵ سال فرصت پرداخت اقساط دیجی‌شهر

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد خرید کالا از دیجی‌شهر، امکان بازپرداخت اقساط تا ۶۰ ماه بعد از دریافت وام است. به عبارتی، زمانی می‌توان از دریافت وام و خرید اقساطی، به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری پرسود نام برد که علاوه بر سقف اعتبار بالا، مدت زمان پرداخت اقساط طولانی‌تری هم داشته باشد. این تمایز باعث می‌شود با گذشت زمان و افزایش تورم، میزان پرداختی متقاضی در مقایسه با حقوق دریافتی کمتر شده و ارزش خودش را حفظ کند. با این حال، مشتریان فروشگاه دیجی‌شهر می‌توانند مبلغ اعتبار خود را تغییر دهند و زمان بازپرداخت اقساط دیگری را (کمتر از ۶۰ ماه) هم برای تسویه مشخص کنند.

برای دریافت وام دیجی‌شهر به چه مدارکی نیاز است؟

متقاضی دریافت وام آنلاین خرید قسطی علاوه بر رتبه اعتباری، باید در بانک شهر حساب داشته باشد. از جمله مدارکی که برای دریافت وام نیاز است شامل مدارک هویتی (تصاویر صفحات شناسنامه و تصویر کارت ملی یا تصویر رسید ثبت احوال)، مدارک سکونتی (سند یا اجاره‌نامه منزل) و مدارک شغلی که برای کارمندان شامل تصویر آخرین فیش حقوقی و معرفی‌نامه شغلی خطاب به بانک شهر و برای سایر افراد شامل تصویر جواز کسب یا کارت بازرگانی و اجاره‌نامه یا سند محل کار می‌شود.

نحوه پرداخت اقساط وام دیجی‌شهر چگونه است؟

در حال حاضر، مشتریان دیجی‌شهر می‌توانند از شارژ حساب بانک شهر و برداشت خودکار یا از اپلیکیشن همراه شهر پلاس برای پرداخت اقساط وام خود استفاده کنند. یکی از تغییرات اساسی دیجی‌شهر برای بهبود تجربه کاربری مشتریان این است که به‌زودی امکان پرداخت آنلاین اقساط برای آن‌ها فعال می‌شود.

راه‌اندازی این امکان در پنل کاربری مشتریان باعث می‌شود تا آن‌ها بتوانند با انواع کارت‌های بانکی، اقساط خود را پرداخت کنند و ماهانه جزئیات وام و پرداخت‌هایشان را ببینند.

مراحل خرید قسطی کالا از فروشگاه دیجی‌شهر

برای خرید اقساطی راحت و بی‌دردسر از فروشگاه، کافی است طبق این ۵ مرحله پیش بروید:

ثبت‌نام در سایت:

در سایت دیجی‌شهر ثبت‌نام کنید و اطلاعات شخصی و شغلی خود را ثبت کنید.

اعتبارسنجی:

با توجه به اعتبارسنجی که انجام می‌دهید، میزان اعتبار و زمان بازپرداخت اقساط را انتخاب کنید.

تکمیل مدارک:

مدارک هویتی، سکونتی و شغلی خود را بارگذاری کنید و وارد مرحله انتخاب شعبه‌ بانک شوید.

تایید مدارک:

پس از تایید مدارک، تیم پشتیبانی برای تحویل مدارک با شما تماس می‌گیرد.

شارژ کیف پول و خرید:

در صورت تایید بانک، کیف پول شما در فروشگاه دیجی‌شهر شارژ می‌شود.

با ۲۰۰میلیون چه کالاهایی را از فروشگاه آنلاین دیجی‌شهر سفارش دهیم؟

سبد خرید مشتریان دیجی‌شهر به‌ تعداد ۲۰هزار کالا، تنوع محصولی دارد. افراد می‌توانند از بین لوازم منزل و آشپزخانه، انواع کالای دیجیتال، طلا و زیورآلات، موتورسیکلت، لوازم صنعتی و…. کالای خود را در مدل‌های مختلف انتخاب کنند.

برای استفاده از طرح خرید اقساطی از دیجی‌شهر، افراد متقاضی این امکان را دارند بدون نیاز به ضامن فقط با اعتبارسنجی بانکی و ارائه یک برگ چک صیادی از ۱۰ تا ۱۲۰میلیون تومان وام دریافت کنند. افرادی هم که رتبه‌های A و B داشته باشند، با ضمانت‌های متنوع مجاز به دریافت وام ۲۰۰میلیونی هستند.

همچنین فرایند اعتبارسنجی و خرید قسطی از دیجی‌شهر به صورت آنلاین انجام می‌شود و کاربران سایت بدون نیاز به مراجعه حضوری در مراحل اولیه و صرف زمان زیاد، می‌توانند درخواست وام خود راحت و سریع در سایت ثبت کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]