قیمت اسپری دافع حشرات |  اسپری بدن ضد حشره برای بچه‌ها مناسب است ؟
قیمت اسپری دافع حشرات |  اسپری بدن ضد حشره برای بچه‌ها مناسب است ؟

قیمت اسپری ضد حشری مناسب برای بزرگسال ها از حدود صد هزار تومان تا یک میلیون هشتصد هزار تومان است

هر سال با گرم تر شدند هوا در فصل تابستان مردم با حضور آزار دهند پشه ها مواجهه هستند، امسال پشه آئدس شوک تازه ای بعد از ویروس کرونا بود این پشه خطرناک جان صدها نفر را در دنیا گرفت است. در ایران نیز براساس آمار رسمی ۱۴۹ نفر به این بیماری متبلا شدند اما تا به این لحظه امار رسمی از تعداد فوتی ها اعلام تنشده است، اتفاق جالب در این روزها رونق خرید و فروش اسپری های ضد پشه هست.

با گشت و گذار در سایت های خرید و فروش اینترنتی شاهد قمیت های اسپری های ضد پشه بودیم. در جدول زیر قمیت تعدادی از این  اسپر ها را مشاهد می کنید.

اسپری حشرات طبیعی بدون DEET

 

۱٫۸۹۰٫۰۰۰ تومان

اسپری ضد حشرات    

  

۷۵۰٫۰۰۰ تومان

 

اسپری ضد گزش حشرات

۴۵۰٫۰۰۰ تومان

 

اسپری ضد پشه آف

 

۲۰۴٫۰۰۰ تومان

 

اسپری بدن ضد حشره

 

۱۵۸٫۴۱۰ تومان

 

اسپری دافع حشرات برای بچه‌ها

اسپری‌هایی که حاوی حداکثر ۳۰ درصد دیت یا پیکاریدین باشند معمولاً جزء محصولات بی‌خطر برای بچه‌ها به حساب می‌آیند. محصولات حاوی دیت (N, N-diethyl-meta-toluamide)، پیکاریدین و IR3535 توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های CDC برای بزرگسالان و کودکان دو ماهه و بزرگ‌تر توصیه می‌شود. پیکاردین یک ماده‌ٔ شیمیایی است که از نظر اثربخشی با دیت مشابه است، اما بی‌بو، سبک‌تر و کمتر تحریک‌کننده است. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها همچنین روغن اکالیپتوس لیمو را توصیه کرده است، اما نه برای کودکان کوچک‌تر از سه سال!

مؤثرترین محصول دافع حشرات برای کودک

به خاطر داشته باشید که غلظت کمتری از ماده‌ٔ فعال به معنای اثربخشی کمتر آن نیست. این ویژگی فقط بدان معنی است که محصول مدت زمان کمتری حشرات را دور نگه می‌دارد. به عنوان مثال، محصولی که حاوی ۱۰ درصد دیت باشد، حدود دو ساعت مؤثر خواهد بود، در حالی که محصولی که حاوی ۲۴ درصد دیت باشد، حشرات را برای حدود پنج ساعت دفع می‌کند.

محصولات دافع حشرات در ۳۰ درصد غلظت دیت به حداکثر کارایی می‌رسند، بنابراین دلیلی برای تجاوز از این سطح وجود ندارد. فکر خوبی است برای مدت زمانی که پیش‌بینی می‌کنید نیاز به محافظت از حشرات داشته باشید از محصولی با حداقل غلظت ممکن استفاده کنید.

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]