قاتل فراری پس از ۴سال دستگیر شد
قاتل فراری پس از ۴سال دستگیر شد

 دادستان پاکدشت با اشاره به اقدامات تحسین برانگیز سربازان گمنام امام زمان و کارآگاهان جنایی اداره آگاهی پاکدشت از دستگیری قاتل فراری کاه چهره خود را تغییر داده بود پس از ۴ سال خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمد حسن پور دادستان انقلاب اسلامی شهرستان پاکدشت شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به دستگیری قاتل پس از ۴سال اظهارداشت: چهارسال گذشته در پارک معلم شهرستان پاکدشت قتلی رخ داد که قاتل از محل متواری شده بود.
دادستان پاکدشت : قاتل فراری پس از ۴سال دستگیر شد
وی افزود: قاتل با پیچیده ترین راهکارها و تغییر چهره و هویت جعلی در یکی از شهرستان های غرب کشور بصورت مخفیانه زندگی می کرد.
دادستان پاکدشت در ادامه تصریح کرد: پشتیبانی های اطلاعاتی و اقدام به موقع و قاطع و تحسین برانگیز سربازان گمنام امام زمان و کارآگاهان جنایی اداره آگاهی پاکدشت باعث شناسایی و در یک اقدام عملیاتی دقیق دستگیر و به پاکدشت بازگردانده شد.
حسن پور در پایان خاطرنشان کرد: در این عملیات شناسایی پیچیده از سربازان گمنام امام زمان و کارآگاهان جنایی اداره آگاهی پاکدشت در راستای اجرایی شدن این عملیات مهم تقدیر و تشکر می کنم.
شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]