دزد معروف خودروها به دام پلیس افتاد
دزد معروف خودروها به دام پلیس افتاد

جوان ۴۰ ساله معروف به «حمید تاکاشی» که به خودروهای شهروندان دستبرد می زد هنگامی در مخفیگاهش دستگیر شد که مقابل پلیس گارد گرفته بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از شرق، جوان ۴۰ ساله معروف به «حمید تاکاشی» که به خودروهای شهروندان دستبرد می زد هنگامی در مخفیگاهش دستگیر شد که مقابل پلیس گارد گرفته بود.
ماموران کلانتری رسالت مشهد از طریق منابع اطلاعاتی خود به اخباری از یک پاتوق نگهداری اموال سرقتی در بولوار مسلم شمالی دست یافتند و بلافاصله تحقیقات نامحسوس را با دستور سرگرد روح ا… لطفی(رئیس کلانتری رسالت)آغاز کردند.
آنان پس از انجام یکسری فعالیت های اطلاعاتی به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد پاتوق مذکور به یکی از اوباش سطح ۳ منطقه تعلق دارد که به دلیل شکل ظاهری وهمچنین خودزنی های متعدد به «حمید تاکاشی» معروف است.
ساعتی بعد نیروهای انتظامی با هماهنگی قضایی وارد پاتوق شدند و «حمید تاکاشی» را در حالی دستگیر کردند که با مشاهده پلیس حالت دفاعی«گارد»به خود گرفته بود اما یکی از افسران تجسس تنها با یک فن دفاع شخصی او را زمین گیر کرد ودستبندهای آهنین را بردستان وی حلقه زد.
در بازرسی از مخفیگاه این جوان ۴۰ساله تعدادی قطعات سرقتی خودرو کشف شد. در همین حال بررسی های پلیس نشان داد که وی چند روز قبل تعدادی از قطعات سرقتی را نیز به مالخران فروخته است که تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]