متخلف ارزی در ارومیه ۴۶ میلیارد ریال جریمه شد
متخلف ارزی در ارومیه ۴۶ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده عمل نکردن به تعهد ارزی در قبال دریافت ۵۴ هزار یورو خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حسین نجف زاده گفت: پرونده یک شرکت بازرگانی به دلیل عمل نکردن به تعهدات ارزی به میزان ۵۳ هزار یورو به ارزش ۲۳ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن ارز به میزان رفع تعهد نشده متخلف را به پرداخت ۴۶ میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان ریالی ارز تعهد نشده محکوم کرد.
نجف زاده گفت: بازرسان واحد ارزی مدیریت بانک تجارت استان گزارش تخلف را در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت بازرگانی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]