تماس تلفنی بشار اسد با پزشکیان/ تأکید بر تقویت روابط دوجانبه
تماس تلفنی بشار اسد با پزشکیان/ تأکید بر تقویت روابط دوجانبه

دفتر اسد گزارش داد، در تماس تلفنی رئیس جمهور سوریه و پزشکیان، بشار اسد تأکید کرد که روابط بین سوریه و ایران، مبتنی بر وفاداری متقابل و اصولی است که اهمیت خود را از مقاومت در برابر توسعه‌طلبی در یک منطقه ناآرام می‌گیرد؛ منطقه‌ای که مورد طمع استعمار قرار دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر ، دفتر اسد گزارش داد، در تماس تلفنی رئیس جمهور سوریه و پزشکیان، بشار اسد تأکید کرد که روابط بین سوریه و ایران، مبتنی بر وفاداری متقابل و اصولی است که اهمیت خود را از مقاومت در برابر توسعه‌طلبی در یک منطقه ناآرام می‌گیرد؛ منطقه‌ای که مورد طمع استعمار قرار دارد.
بشار اسد رئیس جمهور سوریه و پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران در تماس تلفنی درباره موضوعات مخلتفی گفتگو کردند.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری سوریه، بشار اسد رئیس جمهور سوریه و مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.
در این گفتگوی تلفنی، روابط دوجانبه میان دو کشور و افق گسترش و تقویت روابط در همه زمینه‌ها مورد بحث و رایزنی قرار گرفت.
در جریان این تماس تلفنی بشار اسد رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که روابط میان سوریه و جمهوری اسلامی ایران بر اساس وفاداری متقابل و متکی بر اصول است و اهمیت خود را از مقاومت در برابر هژمونی در منطقه‌ای آشفته که هدف طمع ورزی های تاریخی استعماری قرار گرفته است، می‌گیرد.
پزشکیان نیز بر حمایت ایران از سوریه و مقاومت و نیز تقویت روابط دوجانبه و اجرا شدن توافقات میان دو کشور به گونه‌ای که به نفع دو ملت باشد، تاکید کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]