استان همدان عزادار شد
استان همدان عزادار شد

«یاسین موسی‌خانی» بوکسور ملایری که در مسابقات انتخابی استان دچار ضربه مغزی شده بود پس از عمل جراحی و چند روز کما، درگذشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، این بوکسور جوان در حین برگزاری مسابقات انتخابی استان دچار حادثه از ناحیه سر شده و با توجه به نزدیکی خانه بوکس همدان به بیمارستان بعثت؛ این ورزشکار سریعا به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی و مراقبت‌های ویژه قرار گرفت و پس از چند روز کما، امروز درگذشت.
این دومین بوکسور ملایری است که در سال‌های اخیر فوت کرده است. «محمد امین روستایی» بوکسور نوجوان ملایری نیز در سال ۱۴۰۱ در اردوی تیم ملی پس از تمرینات درگذشت.
روز یکشنبه در زمان برگزاری مسابقات بوکس انتخابی استان در رده زیر ۱۷ سال،” یاسین موسی‌خانی”؛ بوکسور نوجوان ملایری به دلیل ضرباتی که در حین‌ مبارزه بر سرش وارد آمده بود، دچار خونریزی مغزی شد و به کما رفت.
در مسابقات انتخابی استان که در خانه بوکس همدان در حال برگزاری بود، «یاسین موسی‌خانی» بوکسور ملایری از ناحیه سر دچار حادثه شد و به کما رفت.

در حین برگزاری مسابقات انتخابی استان «یاسین موسی خانی» بوکسور جوان استان دچار حادثه از ناحیه سر شده و با توجه به نزدیکی خانه بوکس همدان به بیمارستان بعثت؛ این ورزشکار سریعا به بیمارستان منتقل و با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحت عمل جراحی و مراقبت‌های ویژه قرار می‌گیرد و عمل این ورزشکار تا ساعت چهار صبح امروز به طول انجامید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]