واکنش چهره‌های مشهور به ترور نافرجام ترامپ
واکنش چهره‌های مشهور به ترور نافرجام ترامپ

در پی سو قصد به دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، مقامات سیاسی کشورهای مختلف جهان، واکنش‌های متفاوتی به این سو قصد نشان دادند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، مقامات سیاسی کشورهای جهان واکنش‌های متفاوتی به سو قصد به دونالد ترامپ نشان دادند.
بورل: از سو قصد به ترامپ شوکه شدم
جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به سو قصد به دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از خبر حمله به پرزیدنت ترامپ شوکه شدم و شدیدا آن را محکوم می‌کنم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: یک بار دیگر شاهد خشونت‌های غیرقابل قبول علیه نمایندگان سیاسی هستیم.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا که در جریان سخنرانی در پنسیلوانیا هدف سوءقصد و تیراندازی نافرجام قرار گرفت، تجربه شخصی خود از لحظه تیراندازی و خونریزی را به اشتراک گذاشت.
وزیر خارجه اسرائیل: برای بهبودی ترامپ دعا می‌کنم
اسرائیل کاتس، وزیرخارجه رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به ترور دونالد ترامپ، رییس جمهور اسبق آمریکا در کارزار تبلیغاتی در پنسیلوانیا با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: از خبر تیراندازی به دونالد ترامپ، چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا شوکه شدم. برای بهبودی سریع وی دعا می‌کنم. خشونت به هیچ وجه جایی در سیاست ندارد.
ساعات اولیه بامداد بود که رسانه‌های آمریکایی از سو قصد به جان دونالد ترامپ در جریان سخنرانی در تجمع انتخاباتی خود در ایالت پنسیلوانیای آمریکا خبر دادند.
پسر ترامپ: پدرم از مبارزه برای نجات آمریکا دست نخواهد کشید
جونیور ترامپ، پسر دونالد ترامپ نیز در واکنش به سو قصد به پدرش در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: او هرگز از مبارزه برای نجات آمریکا دست نخواهد کشید.
بلینکن: شکرگزارم که ترامپ سالم است
وزیر خارجه آمریکا گفت: من از تیراندازی در گردهمایی رئیس‌جمهور سابق، ترامپ شوکه و ناراحت هستم و از اینکه او سالم است شکرگزارم.
آنتونی بلینکن افزود: در آمریکا جایی برای خشونت سیاسی وجود ندارد و همه ما باید آن را محکوم کنیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]