واکنش حماس به اظهارات کاملا هریس درباره غزه
واکنش حماس به اظهارات کاملا هریس درباره غزه

جنبش حماس در واکنش به اظهارات معاون رئیس جمهور آمریکا درباره غزه تاکید کرد که وی کمپین انتخاباتی خود را با دروغ پردازی آغاز کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: ادعای کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور درباره توجه وی به وضعیت انسانی غزه و ناراحتی وی از رنج و مشکلات مردم غزه یک دروغ آمریکایی جدید است. آمریکا اگر می‌خواست جنگ را متوقف کند باید این کار را می‌کرد و به حمایت نظامی، امنیتی، سیاسی و اطلاعاتی خود از ارتش رژیم اشغالگر پایان می‌داد.
طبق گزارش المیادین، عزت الرشق گفت: کامالا هریس کمپین انتخاباتی خود را با این دروغ‌ها آغاز کرد. کامالا هریس حقوق بشری را که ادعای حمایت از آن را دارد زیر پا می‌گذارد و دیدگاه انحرافی را به نفع رژیم صهیونیستی و علیه ملت فلسطین دارد.
پیش از این کامالا هریس گفت که در گفت‌وگوی صریح با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در واشنگتن درباره نگرانی‌هایش درباره وضعیت انسانی غزه فشار آورده است.
او پس از صحبت با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل حق دفاع از خود را دارد اما اینکه چگونه این کار انجام شود، مهم است. من نگرانی جدی خود را در مورد وضعیت وخیم انسانی در آنجا [در غزه] به وضوح اعلام کردم. سکوت نخواهم کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]