جوان‌ترین بازیکن تاریخ یورو کیست؟
جوان‌ترین بازیکن تاریخ یورو کیست؟

لامینه یامال ستاره شانزده ساله بارسلونا این شانس را دارد که رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ رکورد هافبک لهستان در رقابت‌های یورو۲۰۲۰ را بشکند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری‌آنلاین، کاپر کوزلوفسکی، هافبک لهستان در رقابت‌های یورو۲۰۲۰ در بازی با اسپانیا با ۱۷سال و ۲۴۶روز سن، جوان‌ترین بازیکن تاریخ قهرمانی اروپا شد.
در آن تورنمنت که سال۲۰۲۱ برگزار شد، کوزلوفسکی دومین بازیکنی بود که بعد از یوور۲۰۱۲، این رکورد را می‌شکست.
۳بازیکن از ۵بازیکن جوان تاریخ یورو، در یورو۲۰۲۰ بازی کردند.
احتمالا لمینه یامال بازیکن ۱۶ساله اسپانیا این دوره این رکورد را بهبود می‌بخشد.
یامال، پدیده نوجوان بارسلونا در این فصل یکی از امیدهای اسپانیا برای قهرمانی در یورو محسوب می‌شود. این بازیکن ۱۶ساله البته علاوه بر فوتبال، باید روی درس‌هایش هم متمرکز باشد. یامال همزمان به‌صورت آنلاین درس می‌خواند و مشق می‌نویسد.
ستاره بارسا و اسپانیا در این‌باره می‌گوید: «تا چند وقت پیش من درحالی‌که کنار مادرم روی مبل خانه‌مان نشسته بودم، یورو را از تلویزیون تماشا می‌کردم ولی الان قرار است به میدان بروم. ما برای قدم زدن در پارک به آلمان نیامده‌ایم، آمده‌ایم که تاریخ‌سازی کنیم. یورو با امتحان نهایی همزمان شده. من تکلیف‌های مدرسه را با خودم آورده‌ام چون حتما می‌دانید که سال آخر دبیرستان هستم. کلاس‌های درس را آنلاین می‌گذرانم و درسم خیلی خوب است. امیدوارم معلم خیلی به من سخت نگیرد چون قرار است در یورو بازی کنم.»

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]