لیونل مسی بازنشسته می‌شود؟
لیونل مسی بازنشسته می‌شود؟

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی درباره چگونگی خداحافظی‌اش با مستطیل سبز توضیح داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، لیونل مسی اعلام کرد در تیم اینتر میامی بازنشسته خواهد شد. ستاره سابق بارسلونا تابستان سال گذشته پس از دو سال نه چندان پربار در پاری‌سن‌ژرمن فوتبال اروپا را ترک کرد و با پیوستن به اینترمیامی در MLS فصل جدیدی را در زندگی حرفه‌اش آغاز کرد. او در تیم جدید خود به‌عنوان کاپیتان بسیار تأثیرگذار بوده و امسال که اولین فصل حضور کاملش در این تیم است، هواداران به قهرمانی دل بسته‌اند.
قرارداد کنونی مسی با تیم ایالت فلوریدا تا دسامبر سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد و بعد از آن مشخص نیست که آیا او کفش‌هایش را آویزان خواهد کرد یا به فوتبال بازی کردن ادامه می‌دهد. البته با انگیزه‌ای که ستاره تیم ملی آرژانتین برای بازی در کوپا آمه‌ریکای امسال و بازی در جام جهانی ۲۰۲۶ دارد، می‌توان انتظار تمدید قراردادش با اینترمیامی را داشت که در آن صورت او تا ۳۹ سالگی به بازی کردن ادامه خواهد داد.
مسی ۳۶ ساله در گفت‌وگو با شبکه ESPN اظهار داشت: اینترمیامی آخرین تیم من خواهد بود. من عاشق فوتبال بازی کردن هستم و الان بیشتر و بیشتر هم از آن لذت می‌برم، چون می‌دانم که هرچه می‌گذرد فرصتم برای بازی کردن کم و کمتر می‌شود.
مسی افزود: ترک اروپا و آمدن به اینجا بسیار سخت بود، اما این یک واقعیت است که قهرمانی در جام جهانی (۲۰۲۲) به من کمک کرد که همه چیز را طور دیگری ببینم. الان می‌توانم از همه چیز بیشتر لذت ببرم و می‌دانم که به بازنشستگی هم نزدیک‌تر هستم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]