پول تو جیبی ورزشکاران المپیکی لو رفت
پول تو جیبی ورزشکاران المپیکی لو رفت

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: ورزشکاران، کادرفنی و سرپرست ها نفری ۱۵۰۰ یورو در المپیک دریافت می‌کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سی و هفتمین جلسه هیات اجرایی برگزار شد و مناف هاشمی مصوبات این نشست را تشریح کرد.
هاشمی در جمع خبرنگاران بیان کرد: ابتدای جلسه آقای خسروی وفا در مورد عملکرد یک ماهه گذشته کاروان ایران صحبت کرد و نقطه نظرات اعضای هیات اجرایی را شنیدیم. روز گذشته روز المپیک را جشن گرفتیم و برنامه‌های شاد و متنوعی داشتیم. پیام توماس باخ را قرائت کردم. موضوع مهم جلسه امروز در مورد هزینه‌هایی بود که علاوه بر ورزشکاران، به کادرفنی پرداخت می‌شد. در مورد پولی که در دهکده به ورزشکاران و بقیه کاروان و هزینه پشتیبانی پرداخت می‌شد تصمیم گیری شد. پول تو جیبی در گذشته ۱۲۰۰ یورو بود اما این دوره ۱۵۰۰ یورو برای ورزشکاران، کادرفنی و سرپرست‌ها است و برای بقیه اعضای کاروان مانند المپیک توکیو است.
خوابگاه آزادی برای کمیته ملی المپیک ماند
هاشمی در مورد واگذاری خوابگاه آزادی به شرکت توسعه و تجهیز گفت: مقرر شد این اتفاق رخ ندهد و خوابگاه آزادی را پس ندهیم. از اعضای هیات اجرایی پیشنهادی داشتیم که اگر فدراسیونی متقاضی است، مدیریت خوابگاه را برعهده بگیرد. در حال بررسی تقاضاها هستیم و اگر فدراسیونی بتواند به بقیه فدراسیون‌هایی که نیاز به خوابگاه دارند، سرویس بدهد، مدیریت خوابگاه را به آن فدراسیون منتقل کنیم. در حال حاضر دو فدراسیون گلف و پزشکی ورزشی متقاضی هستند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]