توافق سپاهان با جانشین رامین رضاییان
توافق سپاهان با جانشین رامین رضاییان

باشگاه سپاهان با یک مدافع راست برای جایگزین کردن رامین رضاییان به توافق نهایی دست یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، رامین رضاییان پس از دو سال حضور در سپاهان تصمیم به جدایی گرفت و پس از فینال جام حذفی اعلام کرد به طور قطعی از جمع طلایی پوشان خواهد رفت که این باشگاه نیز برای انتخاب جایگزین وی اقدام نمود و خیلی زود با گزینه جانشینی وی به توافق رسید.
مجید عیدی که طی دو فصل اخیر لیگ برتر فقط در یک دیدار از ۶۰ مسابقه حضور نداشته و در سایر بازی‌ها برای ملوان انزلی به میدان رفته و عملکرد موثری در سمت راست خط دفاعی این تیم ارائه داده، جدی‌ترین گزینه جانشینی رامین رضاییان است.
باشگاه سپاهان با مدافع راست تند و تیز ملوان انزلی مذاکرات مثبتی انجام داده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به زودی این بازیکن را به خدمت می‌گیرد و جایگزین رامین رضاییان خواهد کرد.
مجید عیدی که در فصل اخیر لیگ برتر یک گل به ثمر رساند و پنج پاس گل داد، یکی از نقاط قوت قوهای سپید به حساب می‌آمد ولی با توجه به پایان قراردادش و دوران حضور سربازی در این تیم، تصمیم به جدایی گرفته و احتمالا راهی سپاهان می‌شود.
گفته می‌شود باشگاه سپاهان تاکنون به توافق نهایی با جواد آقایی‌پور و یک بازیکن دیگر رسیده که مجید عیدی نیز به این جمع اضافه شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]