جایزه ۱۰ هزار یورویی در انتظار این ورزشکاران
جایزه ۱۰ هزار یورویی در انتظار این ورزشکاران

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد ورزشکاران المپیکی استان تهران در صورت کسب مدال در بازی‌های المپیک پاریس، جوایز ارزی دریافت می‌کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علی جوادی با اشاره به افزایش تعداد ورزشکاران استان تهران در بازی‌های المپیک پاریس نسبت به دوره قبل، اظهار کرد: دوره قبل بازی‌های المپیک از بین ۶۶ ورزشکار اعزامی، ۷ ورزشکار مربوط به استان تهران بود که این دوره با وجود این که تعداد ورزشکاران اعزامی کاهش پیدا کرده و ۴۴ نفر شده است اما المپین‌های استان تهران از ۷ نفر به ۸ نفر در رشته‌های شمشیربازی، وزنه برداری، تنیس روی میز، تیراندازی، کشتی و تکواندو افزایش پیدا کرده که جای امیدواری دارد.
وی افزود: این دوره نه تنها تعداد المپین های استان تهران افزایش پیدا کرده حتی نسبت به دوره قبل تنوع رشته نیز داشتیم.
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا برای مدال آوران استان تهران در بازی‌های المپیک پاریس جوایزی نیز پیش‌بینی شده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: ورزشکاران استان تهران زمانی که موفق به کسب سهمیه شدند از آن ها با پرداخت جوایز نقدی تقدیر به عمل آوردیم. همچنین قرار است یکشنبه هفته آینده با حضور استاندار تهران مراسم بدرقه برای المپین‌های استان تهران به همراه خانواده‌هایشان برگزار کنیم که در این مراسم نیز جوایز نقدی به عنوان کمک هزینه به ورزشکاران پرداخت خواهد شد.
جوادی از پرداخت جوایز ارزی به مدال آوران استان تهران خبر داد و افزود: برای نخستین بار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای هر ۸ ورزشکار اعزامی حامی مالی در نظر گرفته که علاوه بر پرداخت حقوق ماهیانه برای ورزشکاران اعزامی به المپیک، هزینه تمام تجهیزات و مکمل های غذایی آن ها را نیز پرداخت می‌کند و حتی این حامی مالی پاداش چشمگیری را برای مدال آوران استان تهران در نظر گرفته است، به طوری که المپین های استان تهران در صورت کسب مدال طلا ۱۰ هزار یورو، نقره ۷ هزار یورو و برنز ۵ هزار یورو دریافت خواهند کرد.
وی ادامه داد: جوایز استان تهران جدا از جوایز وزارت ورزش و جوانان است و با حمایت حامی مالی این جوایز پرداخت خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا جوایز پیش‌بینی شده برای ورزشکاران پارالمپیکی نیز هست یا خیر؟ تصریح کرد: فعلا جوایز در نظر گرفته شده برای ورزشکاران المپیکی استان تهران است و در حال رایزنی برای ورزشکاران پارالمپیکی نیز هستیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]