پاداش مدال‌آوران المپیک چقدر است؟
پاداش مدال‌آوران المپیک چقدر است؟

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: برای مدال طلای کمیته ملی المپیک ۱۰ میلیارد تومان و وزارت ورزش هم ۸ میلیارد تومان پرداخت خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، محمود خسروی‌وفا در بدو ورود سومین کاروان المپیکی ایران به فرودگاه شارل دوگل در شهر پاریس گفت: کاروان خادم‌الرضا (ع) با شعار «صلح برای کودکان» راهی المپیک پاریس شده و همه نمایندگان کشورمان آماده رقابت هستند.
وی ادامه داد: تیم‌ها و نمایندگان کشورمان در بازی‌های المپیک در پاریس با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد و امیدوارم که حاصل زحمات ورزشکاران و روسای فدراسیون‌ها اینجا دیده شود.
خسروی‌وفا تصریح کرد: رشته‌های اصلی ما در روزهای پایانی رقابت‌های خود را برگزار خواهند کرد و امیدوارم که همه با آرامش در کنار هم فضای شاد و دوستی را ایجاد کنیم که به دور از جنگ و تبعیض باشد. نمایندگان ایران به عنوان یک کشور امن در پاریس محل برگزاری بازی‌های المپیک حضور دارند.
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در خصوص پاداش مدال‌آوران گفت: ورزشکاران ما برای رقابت و نشاط اینجا حضور دارند، اما در خصوص پاداش، به صورت ریالی به حساب‌شان همان روز واریز خواهد شد که برای مدال طلای کمیته ملی المپیک ۱۰ میلیارد تومان و وزارت ورزش هم ۸ میلیارد تومان پرداخت خواهد کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]