کافه ارتباط میزبان گردهمایی مدیران کسب‌وکارهای استارتاپی و کارآفرینانه
کافه ارتباط میزبان گردهمایی مدیران کسب‌وکارهای استارتاپی و کارآفرینانه

دورهمی کسب‌وکاری کافه ارتباط که اکنون به پایگاهی برای شبکه‌سازی بین کارآفرینان و مشتاقان پیشرفت شخصی و شغلی بدل شده است، این هفته میزبان جمعی از مدیران ارشد و کارآفرینان دنیای فناوری و استارتاپی ایران بود که در سال‌های گذشته، هریک مهمان یک یا چند رویداد کافه ارتباط بوده‌اند.

دورهمی کسب‌وکاری کافه ارتباط که اکنون به پایگاهی برای شبکه‌سازی بین کارآفرینان و مشتاقان پیشرفت شخصی و شغلی بدل شده است، این هفته میزبان جمعی از مدیران ارشد و کارآفرینان دنیای فناوری و استارتاپی ایران بود که در سال‌های گذشته، هریک مهمان یک یا چند رویداد کافه ارتباط بوده‌اند.
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ دورهمی کسب و کاری کافه ارتباط مدیران، با جمعی از برندها و فعالان حوزه فناوری و استارتاپی برگزار شد. این دورهمی با اهداف یافتن شریک کلیدی مناسب، شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های خالی مجموعه‌ها و از طرفی شناسایی مجموعه‌های چابک و سریع برای شکار کردنِ برترین استعدادها، توسط کافه ارتباط برگزار شد.
امیر زمانیها، بنیانگذار و راهبر کافه ارتباط درباره‌ی رسالت و ماموریت کافه ارتباط در مدت تاسیس‌ش از ۱۴۰۲ تا به امروز می‌گوید: «شبکه سازی و ارتباطات در کسب و کار یکی از مهمترین عوامل در پیشرفت کسب و کار است. چرا که یافتن شرکای کلیدی مناسب از طریق شبکه سازی، به کسب و کار امکان می‌دهد تا به منابع و تخصص‌های لازم برای رشد دسترسی پیدا کند. با حفظ ارتباط با شرکای کلیدی، می‌توان منابع مالی، تکنولوژی، بازارها و دانش را به اشتراک گذاشت و به برنامه‌های راهبردی خود راه یابی کرد. از طرفی استفاده از ظرفیت‌های سایر کسب و کارها به عنوان همکار، در پیشرفت کسب و کار بسیار حائز اهمیت است. همچنین تبادل ایده‌ها، همکاری در تحقیق و توسعه، به اشتراک گذاری منابع می‌تواند به منظور ایجاد رقابت‌پذیری بیشتر و توسعه پایدار کسب و کارها مؤثر باشد. این ماموریت مهمی است که سعی کردیم در کافه ارتباط دنبال کنیم.»
وی در مورد رویداد کافه ارتباط مدیران که این هفته برگزار شد نیز افزود: «پس از موفقیت در گردهم آوردن مشتاقان شبکه‌سازی و تعامل در ده‌ها رویداد کافه ارتباط، این بار تصمیم بر آن شد تا از مهمانان ویژه‌ای که در طی این مدت همراه ماه بوده‌اند، در کنار هم دعوت کنیم و این‌بار سطح شبکه‌سازی را به مدیران ارشد و کارآفرینان ارتقاء دهیم. »
در این دورهمی، نمایندگان یا کارآفرینان از برندهای مطرحی چون افرانت، پلتفرم تبلیغات هوشمند تپسل، آهن آنلاین، مرکز نوآوری ویکست، سامانه توزیع و حمل و نقل اسپید، خشکشویی آنلاین پاکلین، مشاوره مالیات و حسابداری سود و حساب، سامانه باربری آنلاین ترابرنت، مشاوره مدیریت لرک، آژانس برندینگ ماورای، هدایای تبلیغاتی نوبلگیفت و سایر برندهای مطرح در زمینه‌های مختلف کسب و کار حضور داشتند.
در یکی از بخش‌های رویداد، احمد عطارزاده، مدیر مارکتینگ آژانس تبلیغات و بنیانگذار و سردبیر رسانه ایران دکونومی، درباره‌ی اهمیت مشارکت کسب و کارها با یکدیگر سخنرانی کرد. وی در بخشی از سخنان خود گفت: «اینکه در دنیای فعلی کسب و کار ناگزیریم برای رشد کردن، هوشمندانه با رقیب خودمان در کنار رقابت، رفاقت و همکاری هم انجام دهیم تا با خدماتی جدید، کسب و کار و سهم بازار هر دو مجموعه گسترش یابد.»
در این صبحانه‌ی کاری که با اجرای بنیانگذار و راهبر دورهمی کافه ارتباط، امیر زمانیها هدایت می‌شد، افراد در کنار معرفی خود، فرصت داشتند تا از سایر مدیران در مورد سرویس‌ها و ظرفیت‌های همکاری سوال بپرسند که این باعث شفافیت و در نهایت به ارتباط‌گیریِ هدفمند منجر می‌شد. در انتهای دورهمی نیز مدیران این فرصت را داشتند تا چالش‌های کسب و کار خود را بیان کنند و از سایرین راهکار دریافت کنند که این حرکت هم باعث ارتباطِ قوی‌تر، پس از برگزاری دورهمی گردید.
گفتنی است بیزینس میتینگ کافه ارتباط، یکبار در ماه در تهران برگزار می‌شود که شرایط و روال حضور در آن، در شبکه اجتماعی کسب و کار لینکدین و اینستاگرام آن اطلاع‌رسانی می‌شود.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: ۰ میانگین: ۰]

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]