پاندمی کرونا منجر به تحول در صنعت خرده‌فروشی شد
پاندمی کرونا منجر به تحول در صنعت خرده‌فروشی شد

رامین لایقی، مدیرعامل «اسنپ ‌گروسری» اعلام کرد در حال حاضر روزانه حدود ۱۰۰ هزار سفارش در اسنپ گروسری ثبت می‌شود. اسنپ گروسری ترکیب دو سرویس اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس است.

رامین لایقی، مدیرعامل «اسنپ ‌گروسری» اعلام کرد در حال حاضر روزانه حدود ۱۰۰ هزار سفارش در اسنپ گروسری ثبت می‌شود. اسنپ گروسری ترکیب دو سرویس اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس است.
«رامین لایقی» در ایستگاه آینده درباره مسیر پرفراز و نشیب اسنپ‌گروسری گفت: روزی که وارد فضای سوپرمارکت آنلاین شدم، هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که از ۱۰ هزار سفارش به ۱۰۰ هزار سفارش روزانه برسیم. اسنپ‌گروسری در واقع ترکیب اسنپ‌مارکت و اسنپ‌اکسپرس است اما باید بدانیم که این دو ماهیت و عملکردی متفاوت دارند.
لایقی بیان کرد: اگر بخواهم واقع‌بین باشن باید بگویم که ما در صنعت خرده‌فروشی با یکسری از جاهای دنیا متفاوتیم و با بخش‌های دیگر نقاط مشترک داریم‌. چراکه شرکت‌های دنیا اکثرا به یک جهت از صنعت خرده‌فروشی می‌روند، در صورتی‌که این حوزه ماهیت‌ها و سرویس‌های متعددی دارد که باید به صورت جداگانه به ارائه خدمات بپردازند.
مدیرعامل اسنپ گروسری، پاندمی کرونا را عامل تحول در فرهنگ خرید آنلاین از سوپرمارکت دانست و بیان کرد: کرونا تنها تغییری بود که تاثیری برگشت‌ناپذیر در صنعت خرده‌فروشی آنلاین داشت، به طوریکه همچنان شاهد گسترش مشتاقان خرید آنلاین از سوپرمارکت هستیم.
او ادامه داد: ما در دوران کرونا فشار مضاعفی را برای تطبیق با شرایط تجربه کردیم. ما در طول ۲ هفته با حدود ۲ هزار نفر مصاحبه کردیم.
لایقی با اشاره بر خاطره دعوت از اولین سوپرمارکت برای فعالیت آنلاین گفت: زمانی‌که برای همکاری به اولین سوپر مارکت مراجعه کردیم، خیلی مشتاق نبود اما امروز شاهد حضور جمع کثیری از سوپرمارکت‌ها در فضای خرده‌فروشی آنلاین هستیم به طوری که اغلب آنان بخش آنلاین را بخش اصلی و جدایی‌ناپذیر از کسب‌وکار خود می‌دانند و این موضوع با آن اتهامی که از ابتدا به پلتفرم‌های آنلاین برای از بین بردن کسب‌وکارهای کوچیک بود به طور کامل در تضاد است.
لایقی آینده خرده‌فروشی را مبهم دانست و گفت: به‌نظرم آینده مشخصی را برای صنعت خرده‌فروشی متصور بود. به دلیل اینکه شرایط اقتصادی ملتهبی در کشور جریان دارد. اما چیزی که واضح است آن است که ما تنها پلتفرم FMCG ایران هستیم و تصمیم داریم یکسری اقدامات را انجام دهیم که سایرکشورها از ما الگوبرداری کنند. امیدواریم در سال آینده درصد رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: ۰ میانگین: ۰]

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]