عرضه کامیون کشنده تک محور فاو ۴۶۰ فردا (یکشنبه) در بورس کالای ایران
عرضه کامیون کشنده تک محور فاو ۴۶۰ فردا (یکشنبه) در بورس کالای ایران

شرکت سیباموتور کامیون کشنده تک محور فاو ۴۶۰ را فردا ۳ تیر در بورس کالا و با قیمت ۴ میلیارد و ۳۹۲ میلیون تومان عرضه می‌کند.

تالار خودرو بورس کالا فردا (یکشنبه ۳ تیر) میزبان عرضه کامیون کشنده تک محور فاو J۶ متعلق به شرکت سیباموتور است. قیمت پایه کامیون کشنده فاو ۴ میلیارد و ۳۹۲ میلیون تومان تعیین شده که برای انجام معامله بایستی معادل ۱۰ درصد آن در حساب بورسی خریدار موجود باشد و این محصولات ۳ شهریور سال جاری تحویل مشتریان خواهد شد.
کشنده تک محور فاو ۴۶۰ کامیون فاو با موتور قدرتمند از برند WUXI Diesel Engine Works و حجم موتور ۱۱۰۵۰ سی‌سی با نسبت تراکم ۱۸/۳:۱، یک ساختار مقاوم و قابل‌اعتماد را تضمین می‌کند. این کامیون دارای موتور ۶ سیلندر خطی و تکنولوژی تزریق مستقیم، همراه با توربو شارژ و اینتر کولر، به شما توانایی عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. کشنده فاو تک ۴۶۰ با حداکثر قدرت ۴۶۰ اسب بخار در ۱۹۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۲۰۰ نیوتن متر، قدرتی استوار را در اختیار شما قرار می‌دهد و آماده انجام ماموریت‌های سنگین و پیچیده است. کشنده فاو ۴۶۰ دارای استاندارد آلایندگی EEV Euro۵ و سیستم کاهنده آلایندگی کاتالیست هوشمند (SCR) بوده که علاوه بر افزایش کارایی اقتصادی، به حفظ محیط‌زیست نیز متعهد است. در بخش سیستم سوخت‌رسانی، کشنده تک محور فاو ۴۶۰ به‌وسیله انژکتور – کانال مشترک از بوش آلمان تأمین می‌شود که اطمینان از بهره‌وری و کارایی بیشتر سوخت را فراهم می‌آورد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]