توکن همستر کامبت برای معاملات پیش‌بازار در صرافی بای‌بیت لیست شد
توکن همستر کامبت برای معاملات پیش‌بازار در صرافی بای‌بیت لیست شد

قیمت پیش‌بازار HMSTR در زمان نگارش این مطلب بین حدود ۰.۰۰۱ دلار و ۰.۱ دلار متغیر بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش دیجیاتو، صرافی «بای‌بیت» با لیست‌کردن توکن بازی محبوب همستر کامبت (Hamster Kombat)‌ در معاملات پیش‌بازار یا همان پری‌مارکت، حمایتش را از پروژه‌های نوظهور شبکه TON گسترش می‌دهد.

بای‌بیت ۸ ژوئیه (۱۸ تیرماه) رسماً اعلام کرد توکن HMSTR در پلتفرم پیش‌بازار OTC این صرافی فهرست شده است. این پلتفرم این فرصت را برای خریداران و فروشندگان فراهم می‌کند تا قیمت‌ها را تعیین کرده و معاملات را با قیمت‌های ازپیش‌‎تعیین‌شده انجام دهند. معاملات HMSTR از ساعت ۱۰ صبح به وقت UTC آغاز شده است.

فهرست شدن توکن همستر کامبت در معاملات پیش‌بازار صرافی بای‌بیت
دسترسی به توکن‌های همستر کامبت در پلتفرم پیش‌بازار بای‌بیت به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های HMSTR را پیش از بازار، تأمین و خریدهایشان خود را زودتر قفل کنند.
بای‌بیت تأکید کرده است که اضافه شدن توکن‌های HMSTR به پلتفرم پیش‌بازار فرصتی ویژه به کاربران می‌دهد تا توکن‌های HMSTR را قبل از لیست شدن رسمی برای معاملات اسپات تهیه کنند. این دسترسی انحصاری این امکان را به کاربران می‌دهد که قیمت‌های خرید یا فروش خود را زودتر قفل کنند.

درحالی‌که هنوز مشخص نیست توکن Hamster Kombat چه زمانی معاملات اسپات خودش را آغاز می‌کند، بای‌بیت اشاره کرده که قیمت پیش‌بازار ممکن است بازتاب انتظارات بازار باشد اما قیمت لیست شدن رسمی می‌تواند تحت‌تأثیر عوامل مختلف دیگری قرار بگیرد.
قیمت پیش‌بازار HMSTR در زمان نگارش این مطلب بین حدود ۰.۰۰۱ دلار و ۰.۱ دلار متغیر بوده است. Hamster Kombat پس از موفقیت بازی نات‌کوین که بازی کلیکی دیگری بر بستر تلگرام است، راه‌اندازی شد و تا امروز توانسته بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر جذب کند.
۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]