فهرست گوشی‌های اندرویدی که دیگر بروزرسانی نمی‌شوند!
فهرست گوشی‌های اندرویدی که دیگر بروزرسانی نمی‌شوند!

گوشی های اوپو معرفی شده در اینجا قادر به دریافت آپدیت اندروید ۱۵ نخواهند بود. اگر صاحب هریک از این دستگاه‌ها هستید باید برای خداحافظی با بروزرسانی‌های اندروید آماده شوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش گجت‌نیوز، زمان زیادی تا رونمایی نسخه نهایی اندروید ۱۵ باقی نمانده است. این سیستم عامل در نسخه سوم بتای خود به پایداری رسید و در جدیدترین نسخه بتا، یعنی ورژن ۳.۱ برخی ایرادات جزیی مانند نواقص لاک اسکرین و تشخیص چهره را برطرف کرده است. همزمان با توسعه بیشتر این سیستم عامل لیست گوشی‌های مختلف کمپانی‌های گوشی‌ساز که قادر به دریافت این بروزرسانی هستند هم هر روز آپدیت می‌شود. در همین خصوص امروز قصد داریم گوشی هایی از برند اوپو را معرفی کنیم که قادر به دریافت آپدیت اندروید ۱۵ نیستند.

اوپو از جمله گوشی‌سازانی است که همزمان با انتشار نسخه‌های بتای اندروید امکان دانلود نسخه‌های بتا را برای کاربران فراهم می‌کند. امسال نیز از این قضیه مستثنی نیست و گوشی اوپو فایند N۳ به‌عنوان نماینده این کمپانی چینی برای دریافت آپدیت‌های بتا اندروید معرفی شده؛ هرچند که در ادامه شاهد گسترش بیشتر این آپدیت به دستگاه‌های دیگر Oppo خواهیم بود.

کدام گوشی های اوپو آپدیت اندروید ۱۵ را دریافت نخواهند کرد؟
در ادامه قصد داریم دستگاه‌هایی از برند اوپو که قادر به دریافت بروزرسانی Android ۱۵ نخواهند بود را معرفی کنیم. این گوشی‌ها از خانواده‌های Find و Reno و K و F و A خواهند بود.
خانواده اوپو فایند

Oppo Find X۵ Lite
Oppo Find N
Oppo Find X۳
Oppo Find X۳ Pro
Oppo Find X۳ Neo
Oppo Find X۳ Lite
هر مدل قدیمی‌تر از خانواده اوپو فایند

سری اوپو رنو

Oppo Reno ۸
Oppo Reno ۸ ۴G
Oppo Reno ۸ Z
Oppo Reno ۸ Lite
Oppo Reno ۸ Pro
+Oppo Reno ۸ Pro
Oppo Reno ۷
Oppo Reno ۷ ۵G
Oppo Reno ۷ Lite
Oppo Reno ۷ Z ۵G
Oppo Reno ۷ Pro
Oppo Reno ۷ SE ۵G
هر مدل قدیمی‌تر از خانواده اوپو رنو

خانواده اوپو K

Oppo K۱۰
Oppo K۱۰ ۵G
Oppo K۱۰x
Oppo K۱۰ Pro
هر مدل قدیمی‌تر از خانواده اوپو K

خانواده اوپو F

Oppo F۲۱ Pro
Oppo F۲۱ Pro ۵G
هر مدل قدیمی‌تر از این خانواده

اوپو سری A

Oppo A۷۸
Oppo A۷۷s
Oppo A۵۸x
Oppo A۵۶
Oppo A۱۷
Oppo A۱۷k
Oppo A۱
Oppo A۱x
Oppo A۱ Pro
هر مدل از این خانواده که مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۲ یا پیش از آن مجهز بوده

لیست اعلام شده البته کاملا غیررسمی است؛ زیرا Oppo هنوز به‌طور رسمی لیست دستگاه‌های قادر به دریافت اندروید ۱۵ را اعلام نکرده است.
بد نیست بدانید که این کمپانی چینی عموما پرچمداران جدیدش را با تضمین چهار سال بروزرسانی‌های نرم افزاری و امنیتی روانه بازار می‌کند. البته پرچمداران قدیمی‌تر این کمپانی همگی با ضمانت آپدیت سه ساله رونمایی شدند و خانواده محصولات Reno، F و K تنها قادر به دریافت دو نسخه از آپدیت‌های سیستم عامل هستند. از سوی دیگر خانواده اقتصادی سری A اوپو نیز به استثنای برخی مدل‌های خاص تنها یک نسخه از اندروید را دریافت می‌کنند.
در هر صورت باید منتظر ماند و دید لیست اعلام‌شده نهایی توسط اوپو چه تفاوت‌هایی با لیست امروز خواهد داشت.
۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]