ترور ترامپ ایده ساخت یک زره پرنده را در سر ایلان ماسک انداخت!/ عکس
ترور ترامپ ایده ساخت یک زره پرنده را در سر ایلان ماسک انداخت!/ عکس

ایلان ماسک احتمالاً امنیت خود را ارتقا می‌دهد.

«دونالد ترامپ»، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به‌تازگی هدف یک حمله تیراندازی قرار گرفت که واکنش رهبران دنیای فناوری را به‌دنبال داشت. اگرچه او از این حادثه جان سالم به در برد، اما این اتفاق «ایلان ماسک» را به این فکر فرو برد که شاید زمان تولید یک زره فلزی با قابلیت پرواز فرا رسیده است.

سوءقصد به جان دونالد ترامپ در باتلر، پنسیلوانیا احتمالاً باعث شده است که ایلان ماسک درباره پروتکل‌های امنیتی خود تجدیدنظر کند. کاربر موسوم به Whole Mars Catalog در پستی در شبکه اجتماعی ایکس گفت بهتر است مدیرعامل تسلا هم امنیت خود را ارتقا دهد. ایلان ماسک به او جواب داد: «شاید زمانش رسیده است که آن زره فلزی پرنده را بسازیم.»

«ایان مایل چیانگ»، دوست ماسک و یکی از کاربران فعال در ایکس نیز از مدیرعامل اسپیس ایکس خواست تدابیر حفاظتی خود را سه‌برابر کند. او نوشت: «اگر می‌توانند به‌سراغ ترامپ بروند، به‌سراغ تو هم خواهند آمد.» ماسک در پاسخ به او گفت:
«روزهای خطرناکی در پیش است. دو نفر (در دو مقطع متفاوت) در ۸ ماه گذشته سعی کرده بودند من را بکشند. آن‌ها با اسلحه در فاصله حدوداً ۲۰ دقیقه‌ای از مقر اصلی تسلا در تگزاس دستگیر شدند.»
به‌دنبال حادثه ترور نافرجام ترامپ، ماسک بالاخره در پستی به‌صورت رسمی حمایت خود را از این کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد. او همچنین آرزو کرد که ترامپ به‌سرعت بهبود پیدا کند.
ایلان ماسک پس از حادثه تیراندازی، در مباحثاتی در ایکس پیرامون بی‌کفایتی سرویس مخفی ایالات متحده شرکت کرد. او مدعی شد که سرویس مخفی یا فوق‌العاده بی‌کفایت بوده یا عمدی در این اتفاق وجود داشته است. ماسک خواهان استعفای رئیس این سرویس شد.
در اولین ساعات پس از حمله به ترامپ، میم‌کوین‌های مرتبط با رئیس جمهور سابق آمریکا نیز رشد قابل‌توجهی را تجربه کردند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]