شیائومی میکس فولد ۴ را رونمایی کرد/ نازک‌ترین پرچمدار/ عکس
شیائومی میکس فولد ۴ را رونمایی کرد/ نازک‌ترین پرچمدار/ عکس

شیائومی میکس فولد ۴ به‌عنوان رقیب گلکسی زد فولد ۶ با دوربین پریسکوپی و لولای ارتقایافته رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، شیائومی همان‌طور که وعده داده بود، امروز با برگزاری مراسمی گوشی تاشدنی جدید میکس فولد ۴ را در کنار اولین گوشی تاشدنی پوسته‌صدفی خود یعنی میکس فلیپ رونمایی کرد.

طراحی ماژول دوربین شیائومی میکس فولد ۴ ظاهر متفاوتی نسبت‌به نسل قبلی دارد و حالا لبه‌ی پایینی آن کمی خمیده شده است. این ماژول از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم دو برابری و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم پنج برابری پشتیبانی می‌کند. مجموعه‌دوربین میکس فولد ۴ با همکاری لایکا توسعه‌ یافته‌اند. دوربین سلفی دستگاه ۲۰ مگاپیکسلی است.

میکس فولد ۴ از لولای جدیدی به‌نام Dragon Bone Hinge ۲.۰ بهره می‌برد که به ادعای شیائومی ضخامت کم و دوام بالایی دارد.

شیائومی می‌گوید برای به حداقل رساندن وزن، لولای میکس فولد ۴ را با استفاده از فیبر کربن T۸۰۰H با استحکام بالا ساخته است که می‌تواند از ۵۰۰ هزار بار بازوبسته‌شدن پشتیبانی کند. میکس فولد ۴ وزنی برابر با ۲۲۶ گرم و ضخامت ۹٫۴۷ میلی‌متری در حالت تاشده و ۴٫۵۹ میلی‌متری در حالت بازشده دارد و از گواهی IPX۸ بهره می‌برد.

نمایشگر لبه‌خمیده‌ی خارجی میکس فولد ۴ اندازه‌ی ۶٫۵۶ اینچی دارد. نمایشگر اصلی دستگاه ۷٫۹۸ اینچی است و وضوح ۲٬۴۸۸ در ۲٬۲۲۴ پیکسل دارد. هر دو نمایشگر از نوع اولد هستند و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۳٬۰۰۰ نیت دارند و از +HDR۱۰ و HDR Vivid و Dolby Vision پشتیبانی می‌کنند.

قدرت پردازشی جدیدترین گوشی شیائومی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تامین می‌شود. میکس فولد ۴ در قوی‌ترین کانفیگ با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی دردسترس قرار می‌گیرد.
میکس فولد ۴ از باتری ۵٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۷ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات بهره می‌برد. برای کنترل دمای دستگاه از خنک‌کننده‌ی محفظه‌ی بخار استفاده شده است.
قیمت شیائومی میکس فولد ۴ در کانفیگ پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از ۸٬۹۹۹ یوان (حدود ۱٬۲۳۷ دلار) آغاز می‌شود. قیمت گوشی در قوی‌ترین کانفیگ به ۱۰٬۹۹۹ یوان (حدود ۱٬۵۱۳ دلار) می‌رسد.
۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]