هشدار جدی به بنگاه‌های املاک!
هشدار جدی به بنگاه‌های املاک!

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: آن دسته از مشاوران املاکی که دو پروانه تخصصی پروانه کسب و پروانه تخصصی املاک را نداشته باشند، با حکم دادستانی پلمب خواهند شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: یکی از مشکلات در حوزه اتحادیه‌های املاک که منجر به تشکیل پرونده‌های سنگین قضایی شده نداشتن علم و دانش حقوقی دراین‌خصوص است.
وی افزود: عدم آگاهی به دانش حقوقی علاوه بر ایجاد مشکلات برای مشاوران املاک سبب نارضایتی گسترده در سطح جامعه نیز می‌شود و به همین دلیل وزارت راه و شهرسازی احیای طرح مسکوت مانده الزام به داشتن پروانه تخصصی مشاوران املاک را در دستور کار قرار داده است
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: بر این اساس هر مشاور املاکی در کشور علاوه بر پروانه کسب می‌بایست پروانه تخصصی املاک نیز داشته باشد که این امر با برگزاری کلاس‌هایی در هر شهرستان توسط اتحادیه‌های مشاوران املاک و زیر نظر معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در حال انجام است. جنتی از همه اتحادیه‌های املاک در شهرهای استان خواست به این امر اهتمام جدی داشته باشند، در غیر این صورت با حکم دادستانی آن دسته از مشاوران املاکی که این دو پروانه تخصصی را نداشته باشند، پلمب خواهند شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]